I profesori uče – Čak i kada učenici uživaju u svojem zasluženom ljetnom odmoru, njihovi profesori usvajaju nova znanja, vođeni krilaticom cjeloživotnog učenja
Projekt u sklopu aktivnosti KA1 Erasmus+ trajao je dvije godine, od 1.6.2015. do 31.5.2017.g. Bio je namijenjen stručnom usavršavanju profesora, a temeljio se na usavršavanju znanja iz područja metodike u nastavi matematike, stranih jezika i informatike. Obuhvatio je ukupno osam mobilnosti, od toga pet hospitacija u Ekonomskoj i trgovačkoj akademiji BHAK Grazbachgasse u Grazu te tri strukturirana tečaja.
Na hospitacijama u travnju 2016.g. prisustvovalo je petero nastavnika u nastavi matematike, informatike, njemačkog i engleskog jezika. Tečaj/seminar za managera EU školskih projekata održan je u kolovozu 2015. u portugalskom gradu Portu, a seminar na temu “upotreba web alata u suvremenoj nastavi” održan je u srpnju 2016.g. u Paphosu na Cipru i u kolovozu 2016.g. u poljskom gradu Krakovu.
U projektu su sudjelovali: Brankica Vlahek-Ivek, profesorica njemačkog jezika, ujedno autor i koordinator projekta, Dijana Kontrec-Horvat, pedagoginja, Ivana Roža -Kermeci, profesorica engleskog jezika, Velimir Posavec, profesor informatike te Barbara Vnuk i Željka Kovačić, profesorice matematike u Gospodarskoj školi.
Prilikom planiranja projekta Nova znanja za bolje sutra postavljeni su slijedeći ishodi/ciljevi:
– inovativne i zanimljive nastavne metode u svim nastavnim predmetima, posebno iz njemačkog i engleskog jezika, matematike i informatike
– rad na kvaliteti kurikuluma, nastavnih planova i programa
– povećanje jezičnih kompetencija nastavnika koji su bili na mobilnostima
– povećanje interkulturalnih kompetencija nastavnika koje prenose na učenike
– povećanje upravljačkih kompetencija vezanih uz rad na školskim projektima EU
Planirani ishodi u velikoj su mjeri ostvareni, a dugoročnu korist ovih usavršavanja vidimo u tome što će iskustva naših nastavnika biti dodatna motivacija našim učenicima za učenje stranih jezika i matematike te praćenje novih postignuća u informatici, a obje komponente važne su za praćenje noviteta iz područja struke, kao i za lakše snalaženje na tržištu rada.