briga o vlastitom mentalnom zdravlju

Cedevita pokrenula edukativnu internetsku stranicu o mentalnom zdravlju “Budi dobro. Budi CE.”

77 % Hrvata optimizam smatra ključnim za očuvanje mentalnog zdravlja

Kako bi ljude svih generacija potaknula na brigu o vlastitom
mentalnom zdravlju, Cedevita je pokrenula edukativnu internetsku
stranicu “Budi dobro. Budi CE.” www.BudiDobroBudiCE.com koja kroz prizmu nade i
vjere u pozitivne životne ishode uči kako se nositi s nizom
životnih izazova i poručuje da iako ne možemo utjecati na ono što
se događa oko nas, možemo utjecati na našu reakciju na isto.
Optimizam kao ključ očuvanja mentalnog zdravlja prepoznalo je i
77 % građana u sveobuhvatnom istraživanju o mentalnom zdravlju i
optimizmu koje je provela Cedevita u suradnji s istraživačkom
agencijom Ipsos.

Istraživanje provedeno u siječnju na nacionalnom reprezentativnom
uzorku od 600 građana u dobi od 18 do 60 godina u Republici
Hrvatskoj, pokazalo je kako su naši građani i u ovim neizvjesnim
vremenima zadržali optimizam i zadovoljstvo životom: kod većine
njih (66 %) zadovoljstvo životom prevladava nad nezadovoljstvom,
dok je 60 % njih optimistično kad je riječ o budućnosti. 

Napredak medicine i vlastite snage – razlozi za
optimizam

Izvore optimizma pronalazimo u medicinskim i tehnološkim
naprecima, ali isto tako i u vlastitim snagama i iskustvu te
obitelji, djeci i prijateljima. Optimizam i zadovoljstvo životom
najviše su narušeni osobama pogođenima negativnim događajima
protekle godine (pandemija koronavirusa i potresi), prvenstveno
nezaposlenima i umirovljenicima.

– Porukom ‘Budi dobro. Budi CE.’, pozivamo građane da nam se
pridruže i žive s optimizmom, jer smo kroz provedeno istraživanje
utvrdili da je upravo optimizam pravi čuvar našeg mentalnog
zdravlja i dobrobiti. Gotovo dvije trećine građana Republike
Hrvatske tvrdi da  nešto intenzivnije brine o svom mentalnom
zdravlju, no manje od 3 % njih zatražilo je pomoć stručnjaka kao
što su psihijatri i psiholozi. Odlučni smo da upravo brend
Cedevita, koji je sveprisutan u domovima diljem Hrvatske i
simbolizira zajedništvo i pozitivan pristup životu, uz suradnju s
brojnim stručnim licima i udrugama, postane ´pokretač optimizma u
društvu´ i to kroz osvještavanje i učenje o vrijednostima i
snagama koje posjedujemo. Kroz našu platformu
www.BudiDobroBudiCE.com i stručne smjernice putem podcasta,
tekstova i edukativnih video materijala, nastojat ćemo ojačati
osjećaj kontrole nad vlastitim životom te se osnažiti u
suočavanju s problemima. Istraživanje koje smo proveli pružilo
nam je odlične smjernice te planiramo niz sadržaja, aktivnosti,
programa i volonterskih akcija – poručila je Jelena
Slade-Šilović
ispred brenda Cedevita.

Stručni partner platforme je udruga Psihološka pomoć čiji će
stručnjaci za mentalno zdravlje sudjelovati u kreiranju samog
sadržaja u obliku stručnih članaka, intervjua i podcasta koji je
zamišljen kao razgovor psihologa i stvarnih ljudi o njihovim
problemima. Riječ je o nizu aktualnih tema – a među prvim
sadržajima je strah – primjerice od potresa – i trauma zbog
naglih promjena u životu, postizanje ravnoteže između privatnog i
poslovnog života, ostvarivanje stabilne veze i bliskosti koja nam
svima ovih mjeseci nedostaje, izgradnja kvalitetnih obiteljskih
odnosa i slično. Sadržaj na platformi pomoći će nam u zaštiti od
stresa i lakšem nošenju sa životnim nedaćama, nepredvidivim
situacijama i neizvjesnošću te pokazati da je optimizam stav koji
se može naučiti.

U 2020. manje smo trošili i bili više u prirodi

Istraživanje je pokazalo da je za velik broj naših sugrađana
2020. godinu uvelike obilježilo smanjivanje neracionalne
potrošnje te provođenje više vremena u prirodi s partnerima,
supružnicima i djecom. Protekla godina donijela je i veću
solidarnost i pomaganje drugima, a ujedno smo se više posvetili
sebi, svojim interesima i fizičkoj aktivnosti. Jednako tako,
svaki je peti građanin u 2020. učinio pozitivne promjene u svojim
prehrambenim navikama i brinuo više o svom mentalnom zdravlju.

Zajedništvo, nada, obitelj i ljubav – pozitivne riječi
koje su obilježile 2020.

S obzirom na to da su upravo zajedništvo, nada, obitelj i ljubav
najčešće izdvojene pozitivne riječi, ohrabrujuće je da gotovo
dvije trećine naših građana vjeruje kako će iskustva iz 2020.
pozitivno utjecati na našu budućnost. Smatraju kako ćemo se više
usmjeriti prema obiteljskim vrijednostima, zajedništvu i
solidarnosti, ali i da ćemo više cijeniti druženja s prijateljima
te da ćemo voditi više računa o zdravlju, okolišu, znanosti i
obrazovanju.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije