oglašavanje

VELIKO ISTRAŽIVANJE 35.000 ispitanika otkriva zašto je oglašavanje i dalje jako važno

Studije pokazuju da su brendovima koji na jednu godinu prepolove svoje oglašivačke budžete potrebne barem tri godine da povrate izgubljene prodajne volumene.

Treba li se prestati oglašavati zbog pandemije uzrokovane
koronavirusom? Upravo to pitanje postavila je Kantar
Media
, jedna od najvećih istraživačkih kuća na svijetu,
na uzorku od 35 000 globalnih potrošača.

– Ne, nemojte se prestati oglašavati, ali radite to na
drugačiji način. Više nego ikad važno nam je vidjeti i čuti koje
su vaše vrijednosti i što one znače za nas. Važno nam je kako nam
se obraćate i kojim kanalima to činite – stoji u glavnoj
poruci Kantarova istraživanja provedenog na čak 35 tisuća
potrošača.

Što potrošači točno poručuju svojim omiljenim
brendovima?

– Samo 8% potrošača smatra kako brendovi trebaju prestati  s
oglašavanjem

– Njih 78% smatra kako im brendovi trebaju pomoći u svakodnevnim
izazovima

– 50% je uvjerenja da brendovi trebaju prilagoditi komunikaciju
aktualnom trenutku

– 80% želi vidjeti da njihov omiljeni brend pomaže svojim
zaposlenicima i ima društveno korisnu ulogu u novonastaloj
situaciji

– Svega 30% potrošača želi vidjeti da njihovi brendovi “guraju”
dnevne akcije i promocije

Vrlo je važno da sve poruke dođu do korisnika, ali i
potencijalnih korisnika na najefikasniji način. I inače, a sada
pogotovo, TV oglašavanje u kombinaciji s digitalnim idealan je
alat za prenošenje željenih poruka.

Konzumacija medija

U trenucima neizvjesnosti i izolacije konzumacija medija
dramatično raste. Takav trend bilježe sva tržišta – od onih
najrazvijenijih preko najpogođenijih pa sve do našeg domaćeg.

b43957fc69596b787fe14be82feb0dd6.jpg?v=2

Kvalitetno komuniciranje i prilagođavanje krizi

Studije pokazuju da su brendovima koji na jednu godinu prepolove
svoje oglašivačke budžete potrebne barem tri godine da povrate
izgubljene prodajne volumene. Uz kvalitetno komuniciranje i
prilagođavanje novonastaloj situaciji mnogi su brendovi otkrili
kako se to radi, pokazali su svoju kreativnost i iskoristili
ekspanziju konzumacije medija. 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije