Vijesti / Promo
Promo
KFK – europski lider na tržištu aluminijskih i staklenih fasada
PR fotografija

'Uz Hamag Bicro i Ministarstvo gospodarstva'

KFK – europski lider na tržištu aluminijskih i staklenih fasada

"Biti uspješan za nas znači uvijek ići ukorak s napretkom u smislu tehnologije i uvođenja inovacija, ali i u organizacijskom smislu. Uspješnost vidimo u našem timu ljudi koji svojim znanjima i sposobnostima podižu naše poslovanje na višu razinu." - marketinška menadžerica tvrtke KFK Ana Ljevar

Za njih kažu da su „ostaklili pola Zagreba“ jer gotovo da ne postoji novija poslovna zgrada na kojoj nisu radili. Prisutni su i u drugim gradovima te se mogu pohvaliti projektima kao što su zračne luke u Zagrebu, Splitu i Dubrovniku, sportska dvorana Višnjik u Zadru, ali i brojni hoteli i stambene zgrade. Ipak, njihovi glavni projekti izvode se u inozemstvu, posebice u Velikoj Britaniji, stoga su na najboljem putu da ostakle i pola Londona. KFK, tvrtka iz Rugvice, lider je na tržištu aluminijskih i staklenih fasada u Europi, a gradnjom vlastite staklane zaokružili su svoj proizvodni proces i sada se spremaju osvojiti svijet.

Kako bi održala visoku razinu poslovanja, tvrtka kontinuirano ulaže sredstava u razvoj novih proizvodnih kapaciteta, primjenu napredne opreme, usavršavanje djelatnika i razvoj novih i inovativnih rješenja u dizajnu, izradi te montaži aluminijskih i staklenih fasada. U sklopu poziva „Izgradnja proizvodnih kapaciteta MSP i ulaganje u opremu“ i poziva „Kompetentnost i razvoj MSP“ koje je provela Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO), tvrtka KFK odlučila je prijaviti izgradnju vlastitog pogona za obradu stakla i njegovo opremanje suvremenom tehnologijom. Cjelokupni projekt nove staklane vrijedan je više od 142,5 milijuna kuna, a HAMAG-BICRO pomogao je tvrtki KFK dodjelom potpora u visini od 42,7 milijuna kuna.

 „Željeli smo ostvariti snažniju prisutnost i konkurentnost na domaćem, a još više na stranom tržištu. Imati svoj vlastiti pogon za obradu stakla iznimno nam je važno jer nam omogućava da objedinimo sve procese unutar tvrtke te nam smanjuje mogućnost problema s dobavljačima, isporukama, kvalitetom i rokovima, koji su ključni u ovoj industriji. HAMAG – BICRO nam je uz financijsku potporu pomogao i u praćenju provedbe i realizacije samog projekta, što je od velike važnosti za nas poduzetnike. Sigurni smo kako će se suradnja s Agencijom nastaviti uspješno provoditi i dalje, kroz neke nove natječaje“, dodaje Ljevar te ističe kako je suradnja pozitivno utjecala i na zapošljavanje jer je tvrtka kroz spomenuta dva poziva HAMAG-BICRO-a zaposlila i 50-ak novih djelatnika.

Proizvodi tvrtke KFK prepoznatljivi su i u okvirima „zelene gradnje“. Ovakav način gradnje potencira se u Skandinaviji, Njemačkoj i Velikoj Britaniji te prekooceanskim zemljama. „U budućnosti se KFK namjerava još snažnije pozicionirati u građevinskoj industriji kao jedna od specijaliziranih tvrtki za izgradnju građevina koje su certificirane kao „zelena gradnja“, a koje promiču pozitivan odnos prema okolišu“, dodaje Ljevar te napominje kako im u tome pomažu i njihovi projektni uredi u Njemačkoj i Velikoj Britaniji, zemljama u kojima postoje specifične regulative i certifikati koje tvrtka mora imati kako bi se uopće mogla natjecati za izgradnju nekog projekta.

Naša tvrtka svojim klijentima nudi sve na jednom mjestu, od projektiranja i dizajna, preko proizvodnje te provedbe odnosno montaže projekta. - Ana Ljevar marketinška menadžerica tvrtke KFK

Iako konstantno rastu i razvijaju se, iz KFK najavljuju da u sljedećih 3 do 5 godina planiraju dodatno proširiti svoj proizvodni pogon u Rugvici te zaposliti još ljudi u proizvodnji i projektnim uredima. Također, u planu je i širenje poslovanja na druga, dosad neosvojena tržišta. „Biti uspješan za nas znači uvijek ići ukorak s napretkom u smislu tehnologije i uvođenja inovacija, ali i u organizacijskom smislu. Uspješnost vidimo u našem timu ljudi koji svojim znanjima i sposobnostima podižu naše poslovanje na višu razinu. Već smo dokazali da smo jedni od boljih proizvođača alu-ostakljenih fasada u EU, ali i šire, no uvijek postoji prostor za napredak“, zaključuje Ljevar.

 

Pročitajte i ovo
Najgledaniji video
Najgledanija galerija
Izdvojeno

Dodavanje novih komentara je onemogućeno.