Sobočan, renomirani europski proizvođač namještaja za prodajne, poslovne i hotelske prostore iz Murskog Središća, uspješno je proveo još jedan zahtjevan i inovativan projekt
Ovaj put riječ je o projektu Komercijalizacija inovativnog proizvoda The Reformer tvrtke Sobočan d.o.o. koji je zbog svog doprinosa EU politikama podrške inovativnom i održivom poduzetništvu, sufinanciran bespovratnim sredstvima Europske unije.
Projekt The Reformer nije nastao kao izdvojena aktivnost već isti treba staviti u kontekst razvoja i pozicioniranja Sobočana kao suvremenog, inovativnog poduzeća koje teži graditi svoje poslovanje kao zeleno i održivo.
„U jeku globalne pandemije COVID-19, vlastitim smo resursima u Sobočanu dizajnirali i na tržište lansirali kolekciju uredskog namještaja pod brendom movo, koja svojom funkcionalnošću i mogućnošću prilagodbe prostoru pruža sve uvjete za profesionalni rad. Svaki movo model je mobilan, sklopiv, opremljen strujnom kutijom i spremištem te ima mogućnost zaključavanja. Od svog pojavljivanja na tržištu, movo kolekcija je višestruko nagrađivana, osvojivši među ostalim četiri prestižne europske nagrade iz područja dizajna, inovativnosti i funkcionalnosti“, istaknuo je Jako Horvat, voditelj strateških projekata u Sobočanu.
Vremenom je kolekcija doživjela dizajnerska i funkcionalna osvježenja, a upravo je uvođenje novog istoimenog modela u kolekciju, njegova komercijalizacija te temeljito inoviranje procesa proizvodnje predmet projekta The Reformer.
Provedba projekta se temeljila na sinergiji usporednih aktivnosti:
- Inovacija procesa proizvodnje za proizvodnju inovativnih proizvoda
– implementacija nove tehnologije za obradu metalnih dijelova namještaja
– implementacija novih procedura i inovativna organizacija proizvodnog procesa
- Inovacija procesa i upravljanja logistikom gotovih dijelova proizvoda (u području upravljanja otpremom, pakiranjem i evidentiranjem sadržaja paleta)
- Promotivne aktivnosti predstavljanja inovativnih proizvoda te proizvodnih mogućnosti Sobočana, kao i nastupi Sobočana na sajmovima i promotivnim događanjima u Hamburgu, Koelnu i Amsterdamu
„Dakle, okosnicu projekta i srž inovacija procesa činilo je uvođenje industrije 4.0 u tvrtku kroz robotizaciju i digitalizaciju procesa, radikalno jačanje procesne i organizacijske učinkovitosti tvrtke Sobočan čime smo stvorili preduvjete za uspješno lansiranje inovativnog proizvoda The Reformer na tržište“, ističe Jako Horvat. Provedba ovog projekta u skladu je sa strategijom digitalne, zelene i inovativne transformacije u čiju je provedbu Sobočan u posljednje 4 godine investirao više od 12 milijuna eura uz korištenje nacionalnih i EU poticaja gdje je to bilo moguće.
Uz svoje dnevne poslovne aktivnosti na dizajniranju, proizvodnji i montaži namještaja za domaće i strano tržište Sobočan će se u dolazećem razdoblju fokusirati na investicije u nove tehnologije, dogradnju vlastite solarne elektrane sa fotonaponskim panelima snage 300 kW te na dodatno usklađivanje svog poslovanja sa ESG načelima.
Naziv projekta: Komercijalizacija inovativnog proizvoda The Reformer tvrtke Sobočan d.o.o.
Ukupna vrijednost projekta: 1.460.180,70 EUR
Ukupni prihvatljivi izdaci projekta: 1.236.561,84 EUR
EU sufinanciranje projekta: 705.671,26 EUR
Razdoblje provedbe projekta: 1.7.2022.-1.7.2024.
Projekt je odobren za sufinanciranje putem Poziva za dostavu projektnih prijedloga „Komercijalizacija inovacija“ (Referentni broj: C1.1.2. R2-I5) u okviru Nacionalnog programa oporavka i otpornosti 2021.-2026.
„Financira Europska unija – NextGenerationEU. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.”