Uz primjenu suvremenih znanstvenih spoznaja iz navedenog područja kreiran je jedinstveni NUEVA Neurokognitivni program koji je zasnovan na višegodišnjem iskustvu, praksi i znanstvenom istraživanju dr.sc. Eve Brlek.
Razdoblje najveće ‘plastičnosti’ mozga upravo je
predškolsko i školsko doba. Poteškoće s pažnjom i koncentracijom
tada se odražavaju na bihevioralnom i na kognitivnom području, a
karakteriziraju ga određeni simptomi na području
impulzivnosti, hiperaktivnosti
ili nedostatak
pozornosti.
Upravo ti simptomi mogu narušavati djetetovo svakodnevno
funkcioniranje ili utjecati na usvajanje odgojno-obrazovnih
sadržaja.
Novo u NUEVA ponudi: Neurokognitivni program za
djecu
Uz primjenu suvremenih znanstvenih spoznaja iz navedenog
područja kreiran je jedinstveni NUEVA Neurokognitivni
program koji je zasnovan na višegodišnjem iskustvu,
praksi i znanstvenom istraživanju dr.sc. Eve
Brlek. Navedeni autorski program implementira znanja iz
neuroznanosti, edukacijske rehabilitacije, psihologije te
psihoterapije, te predstavlja suvremeni konceptualni model
poboljšanja pažnje i koncentracije pojedinca.
Iz Nueve pozivjau sve zainteresirane da im se jave na
brojeve telefona 098 1911 566 i
042/232788, odnosno na e-mail
info@nueva.hr.
Neke od poteškoća koje roditelji mogu
uočiti kod djece te dobi su:
- slabije pridavanje pažnje detaljima ili česte pogreške u
školskom zadatku ili drugim aktivnostima - poteškoće u održavanju pažnje pri obavljanju zadaća ili u
igri, čini se da ne slušaju i kad im se direktno obraćamo - često ne prate upute i ne dovršavaju školski zadatak, kućne
poslove (ne zbog prkosa ili nerazumijevanja uputa), imaju teškoće
s organiziranjem zadataka i aktivnosti - često izbjegavaju, ne vole ili odbijaju zadatke, koji
zahtijevaju trajniji mentalni napor - usmjerenost na aktivnost im je sužena te često traže promjene
aktivnosti - prije negoli su završili jedan zadatak traže i kreću na drugi
- teško se samostalno organiziraju, potrebna im je česta pomoć
i vođenje - često gube stvari potrebne za ispunjavanje zadaća ili
aktivnosti (igračke, školski pribor i dr.); ometaju ih vanjski
podražaji - često zaboravljaju dnevne aktivnosti
- često tresu rukama i nogama ili se vrpolje na stolcu ili
sjedalu - ustaju sa stolca u razredu ili negdje drugdje, gdje se
očekuje da ostanu na mjestu - često pretjerano trče ili se penju u situacijama u kojima je
to neprikladno - često imaju poteškoće ako se treba mirno i tiho igrati ili
obavljati slobodne aktivnosti - često su u “pogonu” ili kao da ih “pokreće motor”
- često pretjerano pričaju
- često “istrčavaju” s odgovorima prije nego što je dovršeno
pitanje - često imaju poteškoća s čekanjem na red
- često prekidaju ili ometaju druge (npr. upadaju u razgovor
ili igru)
Kako izgleda Neurokognitivni program?
Neurokognitivan terapijski program provodi se intenzivno
kroz 6 tjedana te se sastoji od nekoliko faza.
Prva faza uključuje kompletnu psihodijagnostiku
djeteta s ciljem utvrđivanja sposobnosti djeteta na
brojnim razvojnim područjima, a s naglaskom na područje pažnje i
koncentracije.
Nakon provedene dijagnostike za svako se dijete izrađuje
individualiziran program u kojem se jačaju upravo ona područja
koja su pravednim dijagnostičkim ispitivanjima pokazala
odstupanja od redovnog razvoja.
Druga faza programa sastoji se od individualnih
vježbi kod edukacijskog rehabilitatora/psihologa/ili
psihoterapeuta koje uključuju kognitivni trening,
modifikaciju ponašanja, te metode i tehnike samoregulacije
kombinirane sa suvremenom neurofeedback tehnologijom.
U trećoj fazi programa ponovno se provodi dijagnostička
procjena u svrhu dobivanja relevantnih i preciznih
rezultata Neurokognitivnog programa, te se shodno dobivenim
rezultatima izrađuju preporuke i smjernice za daljnje
napredovanje djeteta.
Rezultati Neurokognitivnog programa: poboljšanje fokusa,
pažnje za detalje, točnosti, pouzdanosti….
Uz optimalno reguliranu pobuđenost učenje postaje
učinkovitije, a izvedba konzistentnija. Poboljšava
se pažnja za detalje, točnost i
pouzdanost, potiče poboljšanje
fokusa, povećanje fleksibilnosti pažnje, smanjivanje njene
varijabilnosti, te poticanje samoregulacije i kontrole
impulsa.
Neurokognitivni
program: za djecu od 5-12 godina
Rezultati preliminarnog istraživanja navedenog programa u NUEVA
kabinetu govore o poboljšanju kod 80 % djece predškolske i
školske dobi u samo 6 tjedana pohađanja
programa.
Program je namijenjen djeci od 5-12 godina kod kojih su
prisutni elementi nepažnje, impulzivnosti ili
hiperaktivnosti.
Prevencija počinje od najranije dobi. Pridružite nam se u
NUEVI i omogućite svom djetetu
maksimalno poticanje razvojnih potencijala!
Više informacija na www.nueva.hr ili na
brojeve telefona 098 1911 566 i 042/232788, odnosno na e-mail
info@nueva.hr.