NOVO U NUEVA ponudi - Neurokognitivni program

NUEVA Poboljšajte pažnju i koncentraciju djeteta u 6 tjedana

Uz primjenu suvremenih znanstvenih spoznaja iz navedenog područja kreiran je jedinstveni NUEVA Neurokognitivni program koji je zasnovan na višegodišnjem iskustvu, praksi i znanstvenom istraživanju dr.sc. Eve Brlek.

Razdoblje najveće ‘plastičnosti’ mozga upravo  je
predškolsko i školsko doba. Poteškoće s pažnjom i koncentracijom
tada se odražavaju na bihevioralnom i na kognitivnom području, a
karakteriziraju ga određeni simptomi na području
impulzivnosti, hiperaktivnosti
i
li nedostatak
pozornosti.

Upravo ti simptomi mogu narušavati djetetovo svakodnevno
funkcioniranje ili utjecati na usvajanje odgojno-obrazovnih
sadržaja.

Novo u NUEVA ponudi: Neurokognitivni program za
djecu

Uz  primjenu suvremenih znanstvenih spoznaja iz navedenog
područja kreiran je jedinstveni NUEVA Neurokognitivni
program
koji je zasnovan na višegodišnjem iskustvu,
praksi i znanstvenom istraživanju dr.sc. Eve
Brlek.
Navedeni autorski program implementira znanja iz
neuroznanosti, edukacijske rehabilitacije, psihologije te
psihoterapije, te predstavlja suvremeni konceptualni model
poboljšanja pažnje i koncentracije pojedinca.

Iz Nueve pozivjau sve zainteresirane da im se jave na
brojeve telefona 098 1911 566 i
042/232788, odnosno na e-mail
info@nueva.hr.

Neke od poteškoća koje roditelji mogu
uočiti kod djece te dobi su:

  • slabije pridavanje pažnje detaljima ili česte pogreške u
    školskom zadatku ili drugim aktivnostima
  • poteškoće u održavanju pažnje pri obavljanju zadaća ili u
    igri, čini se da ne slušaju i kad im se direktno obraćamo
  • često ne prate upute i ne dovršavaju školski zadatak, kućne
    poslove (ne zbog prkosa ili nerazumijevanja uputa), imaju teškoće
    s organiziranjem zadataka i aktivnosti
  • često izbjegavaju, ne vole ili odbijaju zadatke, koji
    zahtijevaju trajniji mentalni napor
  • usmjerenost na aktivnost im je sužena te često traže promjene
    aktivnosti
  • prije negoli su završili jedan zadatak traže i kreću na drugi
  • teško se samostalno organiziraju, potrebna im je česta pomoć
    i vođenje
  • često gube stvari potrebne za ispunjavanje zadaća ili
    aktivnosti (igračke, školski pribor i dr.); ometaju ih vanjski
    podražaji
  • često zaboravljaju dnevne aktivnosti
  • često tresu rukama i nogama ili se vrpolje na stolcu ili
    sjedalu
  • ustaju sa stolca u razredu ili negdje drugdje, gdje se
    očekuje da ostanu na mjestu
  • često pretjerano trče ili se penju u situacijama u kojima je
    to neprikladno
  • često imaju poteškoće ako se treba mirno i tiho igrati ili
    obavljati slobodne aktivnosti
  • često su u “pogonu” ili kao da ih “pokreće motor”
  • često pretjerano pričaju
  • često “istrčavaju” s odgovorima prije nego što je dovršeno
    pitanje
  • često imaju poteškoća s čekanjem na red
  • često prekidaju ili ometaju druge (npr. upadaju u razgovor
    ili igru)

Kako izgleda Neurokognitivni program?

Neurokognitivan terapijski program provodi se intenzivno
kroz 6 tjedana
te se sastoji od nekoliko faza.

Prva faza uključuje kompletnu psihodijagnostiku
djeteta
s ciljem utvrđivanja sposobnosti djeteta na
brojnim razvojnim područjima, a s naglaskom na područje pažnje i
koncentracije.

Nakon provedene dijagnostike za svako se dijete izrađuje
individualiziran program u kojem se jačaju upravo ona područja
koja su pravednim dijagnostičkim ispitivanjima pokazala
odstupanja od redovnog razvoja.

Druga faza programa sastoji se od  individualnih
vježbi kod edukacijskog rehabilitatora/psihologa/ili
psihoterapeuta
koje uključuju kognitivni trening,
modifikaciju ponašanja, te metode i tehnike samoregulacije
kombinirane sa suvremenom neurofeedback tehnologijom.

U trećoj fazi programa ponovno se provodi dijagnostička
procjena
u svrhu dobivanja relevantnih i preciznih
rezultata Neurokognitivnog programa, te se shodno dobivenim
rezultatima izrađuju preporuke i smjernice za daljnje
napredovanje djeteta.

Rezultati Neurokognitivnog programa: poboljšanje fokusa,
pažnje za detalje, točnosti, pouzdanosti….

Uz optimalno reguliranu pobuđenost učenje postaje
učinkovitije, a izvedba konzistentnija. Poboljšava
se pažnja za detalje, točnost i
pouzdanost
, potiče poboljšanje
fokusa, povećanje fleksibilnosti pažnje, smanjivanje njene
varijabilnosti, te poticanje samoregulacije i kontrole
impulsa.

Neurokognitivni
program: za djecu od 5-12 godina

Rezultati preliminarnog istraživanja navedenog programa u NUEVA
kabinetu govore o poboljšanju kod 80 % djece predškolske i
školske dobi u samo 6 tjedana pohađanja
programa.

Program je namijenjen djeci od 5-12 godina kod kojih su
prisutni elementi nepažnje, impulzivnosti ili
hiperaktivnosti.

Prevencija počinje od najranije dobi. Pridružite nam se u
NUEVI i omogućite svom djetetu
maksimalno poticanje razvojnih potencijala!

Više informacija na www.nueva.hr ili na
brojeve telefona 098 1911 566 i 042/232788, odnosno na e-mail
info@nueva.hr.

Preporučeno
Najnovije