Neizvjesnost koje donose nepredviđene globalne okolnosti na test
su stavile poslovanje brojnih poduzetnika, naročito malih i
srednjih. Poslovanje se mnogima promijenilo, ali i
zakompliciralo, a među pogođenijima je ugostiteljski sektor.
Tisuće njih, malih i srednjih poduzetnika u djelatnostima
usluživanja hrane i pića, od obrta s brzom hranom do prestižnih
restorana unatoč svemu nastavljaju poslovati i baviti se onim u
čemu su najbolji – pružanju vrhunske usluge s kojom je gost
uvijek zadovoljan.
Polica po potrebama i željama
Poticaj da se uspješno nose s izazovima u kriznom periodu mnogi
su dobili uz kvalitetnu policu osiguranja napravljenu prema
njihovim potrebama. Želja svakog poduzetnika je da dobije
osiguranje kakvo želi i treba, ugovora samo ona osiguranja koja
su mu najvažnija i tako čuva budućnost svog poslovanja, ali i
budućnost svojih zaposlenika. Upravo takvu policu među brojnim
zadovoljnim klijentima
Croatia osiguranja dobio je i Anto Oršolić, vlasnik
popularnog zagrebačkog restorana Dalmatino.
“Broj situacija, velikih ili malih koje mogu zaprijetiti
sigurnosti zaposlenika, gostiju ili samog prostora u današnjim
uvjetima je zaista velik. Od potresa preko požara do provalne
krađe, moramo biti spremni na sve. A mi jesmo jer je uz nas
Croatia osiguranje pa se možemo bezbrižno posvetiti poslu u kojem
smo najbolji – pripremi vrhunske hrane”, naglašavaju iz poznatog
restorana Dalmatino.
Poslovanje je lakše uz pouzdanog partnera
U ugostiteljskom sektoru u kojem mnogo toga ovisi o sposobnostima
vlasnika, talentu kuhara i umješnosti konobara, ali na neke
probleme pojedinci ne mogu utjecati niti ih spriječiti. No,
posljedice se mogu ublažiti. U vodećoj osiguravajućoj tvrtki na
tržištu nalaze pouzdan oslonac jer smatraju da je kvalitetna,
brza i jednostavna usluga kakvu im pruža
Croatia osiguranje bitan faktor uspješnog rada
svakog poduzetnika.
“Kako to biva u svakom poslu, uz rad dolaze i izazovi te
neželjene situacije koje u sekundi mogu pomrsiti planove”, ističe
Anto govoreći o događaju koji mu je pokazao da je osiguranje u
Croatiji bio najpametniji potez. Naime, staklena stijena
restorana uz jezero jedan je od njegovih glavnih aduta, jer
gostima restorana omogućava uživanje u lijepom i oku ugodnom
pejzažu jarunskog jezera. Jedan jaki vjetar i splet okolnosti
doveli su do značajne štete na staklenoj stijeni.
“To je priroda i protiv nje ne možemo, ali možemo predvidjeti
takve stvari. Mi smo upravo to napravili i kad nam je vjetar
napravio štetu sve što mi je preostalo je nazvati svog agenta u
Croatiji. Štetu smo prijavili online, učitali fotografije i
daljnju brigu prepustili Croatiji. Sve se riješilo u rekordnom
roku, šteta je nadoknađena, stijena je popravljena i nastavili
smo dalje”, kaže Anto.
Uz pouzdanog partnera i dobro osiguranje lakše se posvetiti
poslu. Croatia osiguranje poseban fokus stavlja na male i srednje
poduzetnike s kojima rade posebno educirani agenti koji ih
detaljno savjetuju, izrađuju za njih fleksibilne modele
osiguranja i prate ih tijekom razvoja njihovog poduzeća. Vodeći
brigu o potrebama poduzetnika, ali i stalnim praćenjem tržišta i
trendova u sektoru malog i srednjeg poduzetništva,
Croatia osiguranje najintenzivnije radi s
poduzetnicima u turizmu i ugostiteljstvu, poljoprivrednicima,
poduzetnicima u IT sektoru, te maloprodaji, nekretninama,
građevini, proizvodnji, zdravstvu i profesionalnim uslugama, ali
i ostalim mikro poduzećima i obrtnicima.
Za sve poduzetnike koji sklope novu policu osiguranja za
poduzetnike do 31.10.2022. Croatia osiguranje poklanja policu
osiguranja od nezgode za jednu osobu, a više informacija i
detalja pročitajte
ovdje.