U svijetu e-trgovine, gdje svaki korak naprijed znači borbu protiv jake konkurencije, WOOLF se izdvaja kao primjer uspjeha i inovativnosti.
Ova mala tvrtka iz Murskog Središća, s velikim snovima i još
većim ostvarenjima, ove godine ponosno nosi četiri prestižne
nagrade s prestižne, internacionalne dodjele WRA JAM
2023 koja je održana 09.11.2023. u Ljubljani. Ovo nije samo
priča o uspjehu, već i o kontinuiranoj dominaciji u svijetu
online trgovine – četvrtu godinu zaredom.
WOOLF, sa svojim webshopovima woolf.hr i woolf-shop.si,
pokazao je što znači biti lider u industriji. Njihova predanost
kvaliteti, inovacijama i izvanrednom korisničkom iskustvu
prepoznata je na najvišoj razini. Nagrade koje su osvojili na WRA
JAM 2023 jasno svjedoče o njihovoj izvrsnosti:
1. Woolf.hr
- Clothing and Footwear CATEGORY AWARD
- BEST WINGMAN
2. Woolf-shop.si
- Clothing and Footwear CATEGORY AWARD
- BEST WEB CHALLENGER
Ove nagrade nisu samo priznanje za kvalitetu webshopova i usluga
koje WOOLF nudi, već i za njihov inovativan pristup u online
trgovini. Nagrada “BEST WINGMAN” za woolf.hr simbolizira
njihovu sposobnost da budu pouzdani partner svojim kupcima, dok
“BEST WEB CHALLENGER” za woolf-shop.si ističe njihovu
hrabrost u preuzimanju izazova i postavljanju novih standarda u
industriji.
S vrhunskom podrškom svoje e-commerce
platforme Marker.hr,
WOOLF ne samo da prati trendove, već ih i stvara. Ambiciozni
ciljevi za 2024. godinu, kao što su proširenje ponude,
unapređenje funkcionalnosti webshopova i napredak u SEO
optimizaciji, samo su neki od planova koji će održati WOOLF na
vrhu industrije.
WOOLF nije samo firma koja prodaje odjeću, obuću i
fitness opremu; oni su vizionari koji preoblikuju svijet
online trgovine svojom inovativnošću, kvalitetom i predanošću
izvrsnosti. Četiri nagrade na WRA JAM 2023 samo su početak
njihove priče o uspjehu, priče koja će, nesumnjivo, imati još
mnogo spektakularnih poglavlja.
Damir HODIĆ, direktor WOOLF-a, odgovorio nam je
na nekoliko pitanja:
-
Kako se osjećate nakon osvajanja četiri nagrade na WRA
JAM 2023, četvrtu godinu zaredom?
Osjećam se nevjerojatno ponosan i počašćen ali ne mogu dovoljno
naglasiti da je to nagrada cijelog našeg tima. Svaka nagrada je
potvrda našeg truda i predanosti, ali osvojiti četiri, i to
četvrtu godinu zaredom, za nas je spektakularan uspjeh koji
nadmašuje sva naša očekivanja. Svaka nagrada i priznanje jača nam
samopouzdanje, daje nam snagu i volju za daljnji rad, svakako
ćemo ovo dobro proslaviti.
-
Što mislite da čini razliku u vašem pristupu koji vas
izdvaja od konkurencije?
Iskreno, pored tako jake konkurencije, nemam pojma što je to da
nas stalno izdvaja od ostalih. Vjerojatno je ključ našeg uspjeha
u konstantnim inovacijama i fokusu na korisničko iskustvo.
Nastojimo biti korak ispred i uvijek tražimo nove načine kako
poboljšati webshop i usluge. U digitalnom svijetu možete sve
isprogramirati ali čovjeka koji se javlja na telefon i s
ljubaznošću i strpljenjem riješava svaki problem, to nemaju svi.
Na ovoj doljeli, recenzije kupaca vrlo su važan kriterij pa
vjerujem da je i to jedni djelom doprinjelo.
-
Koje su ključne lekcije koje ste naučili tijekom ovih
četiri godine uspjeha?
Najvažnija lekcija je da nikada ne smijemo prestati učiti i
prilagođavati se. Tržište se neprestano mijenja, tehnologija
razvija, a mi moramo biti spremni evoluirati u skladu s
trendovima. Također, važnost timskog rada i zajedničkog cilja ne
može se dovoljno naglasiti. Treba stalno ostati budan.
- Kakvi su planovi za budućnost WOOLF-a?
Planovi su ambiciozni kao i uvijek. Radimo na proširenju tržišta
(Austrija, Njemačka), našeg asortimana, poboljšanju korisničkog
iskustva putem novih tehnologija i funkcija te nastavljamo sa SEO
strategijama kako bismo ostali vidljivi i relevantni u sve
konkurentnijem digitalnom svijetu.
-
Kako biste opisali doprinos vašeg tima u ovim
uspjesima?
Naš tim je srce i duša WOOLF-a. Njihova predanost, stručnost i
kreativnost su ono što nas pokreće. Bez njih, ovi uspjesi ne bi
bili mogući. Oni su ti koji svakodnevno žive i dišu s našim
webshopovima, društvenim mrežama i kupcima, donoseći toplinu
ljudskosti i izvanredno korisničko iskustvo. Vidimo da mnogi
webshopovi imaju problema s tim jer su veliki i strogo usmjereni
samo na profit, a korisnika se zanemaruje. Tu vidimo priliku da
budemo drugačiji, a mnogi potvrđuju da to već jesmo.
Na kraju, želim se posebno zahvaliti cijelom Woolf timu. Vaša
lojalnost, neumorna predanost, strast prema poslu, strpljivost i
inovativnost su ono što nas čini izuzetnima. Bez vas, ovi uspjesi
ne bi bili mogući. Zajedno nastavljamo graditi WOOLF kao simbol
izvrsnosti u e-trgovini. Hvala vam što ste dio ove izvanredne
priče!