KG Media, renomirana oglašivačka agencija koja već gotovo tri desetljeća oblikuje marketinšku scenu Alpe-Adria regije, s radošću predstavlja svoj osvježeni vizualni identitet
Tvrtku KG
Media osnovala je 1994. godine u
Austriji Katharina Göschl s misijom
promoviranja hrvatske turističke ponude na zapadnoeuropskim
tržištima. Kroz godine, KG Media je ostvarila uspješne suradnje s
renomiranim turističkim subjektima, osiguravajući da Hrvatska
zasja kao istinska turistička destinacija kako u Europi,
tako i šire. Počevši s klasičnim medijima, KG Media je brzo
evoluirala i prilagodila se digitalnom dobu, ali i drugim
branšama izvan turizma.
Prateći najnovije trendove na tržištu, neprestano se razvijaju,
educiraju i certificiraju te su 2010. godine postali
Google Partner agencija, a 2016. stekli i prestižni status Google
Premier Partnera, dok je Certifikacija Google Marketing Platforme
i status Microsoft Advertising Partnera za 2023. godinu samo
dodatan dokaz njihove izvrsnosti u postavljanju i
optimizaciji kampanja na različitim platformama. Naime, KG Media
je prva i trenutno jedina agencija u Hrvatskoj koja omogućuje
plasiranje plaćenih oglasa na inozemnim tržištima putem popularne
društvene mreže TikTok. Ova inovativna usluga postavlja
tvrtku KG Media u središte pažnje i potvrđuje njihovu viziju
i hrabrost u istraživanju novih prostora oglašavanja.
NOVI VIZUALNI IDENTITET
Novi logotip tvrtke KG Media odražava povezanost njihova tri
ureda u Alpe-Adria regiji – matični u Obertrum am See /
Salzburg te urede u Poreču i
Čakovcu, stilizirane valove Jadranskog mora i
vrhove austrijskih Alpi te njihovo duboko uvjerenje da su
strastveni ljudi točka na ‘i’ svake uspješne poslovne
priče.
Uz svoju stručnost, KG Media se ponosi svojim predanim i
individualnim pristupom svakom subjektu i projektu. Njihov tim
stručnjaka, koji broji ukupno 15 djelatnika, predvođen je
devetoricom Međimuraca – Valerijom Pintarić kao
voditeljicom projekata, Martinom Zadravec i
Antonijom Zadravec kao stručnjakinjama za odnose
s klijentima, Martinom Novakom, Dariom Dobošićem,
Nikolom Slonjom kao vodećim stručnjacima za kampanje,
Filipom Aldićem, stručnjakom za analitiku;
Mladenom Zadravcem, koji se nalazi
na stručnom osposobljavanju; te Antoniosom Ivanom
Karalazosom, performance marketing direktorom i
voditeljem ureda.
KG Media ponosi se brojnim klijentima s kojima je ostvarila
uspješne suradnje uključujući Podravku, Čateks, MAG Commerce,
Gumiimpex, Centrometal, Top Alati, Energo-S, Didasko te mnoge
druge hotelijerske kuće, kampove i turističke zajednice kao što
su Valamar, Zaton Holiday Resort, Kamping Udruženje Hrvatske,
Maistra, Plava Laguna, TZ Istarske županije, NP Brijuni, Hoteli
Krk, Crvena Luka, Skechers, Dogma nekretnine, Remax, Tommy,
BestsellerTV i renomirane dentalne klinike.
VALOVI PROMJENE
Nastanak novog logotipa objašnjavaju kao prihvaćanje valova
promjena, koji su ujedno bili polazna mantra pri stvaranju
cjelokupnog vizualnog identiteta, a inspiracija se
pronašla u ljepoti prirode koja nas okružuje: valovima mora,
veličanstvu planina i ljudima koji su postali temeljni
elementi njihovog uspjeha.
KG Media s novim vizualnim identitetom započinje eru
kreativnog entuzijazma i uspješnih suradnji, stoga zapratite
njihov put kroz službenu WEB stranicu www.kg-media.eu te
njihove društvene mreže: