Jubilej obilježen uz kratak film i pokretanje internetske trgovine
Ljekarna Čakovec ove godine obilježava 65 godina svog postojanja, a njezini počeci datiraju iz sada već davne 1955. godine kada je počela djelovati pod nazivom Narodna apoteka Čakovec u čijem je sastavu bila filijala Mursko Središće. Pod današnjim nazivom Ljekarna Čakovec počinje djelovati od 1966. godine kada su joj i pripojene ljekarne u Prelogu, Donjoj Dubravi i Štrigovi.
Jubilej obilježen uz kratak film:
Dugi niz godina Ljekarna je prisutna u životima Međimuraca, a kako bi svoj rad približili Međimurcima predstavili su kratak film koji prati rad centralne ljekarne u svim njezinim segmentima.
– Također, nastojimo biti dostupni i putem novih kanala poput internetske stranice www.ljekarna-cakovec.hr koja je redovno ažurirana i puna novih informacija, ali i putem društvenih mreža Facebook Ljekarna Čakovec. Na taj način ne samo da informiramo o novostima iz našeg djelokruga, već smo stalno dostupni za upite. Najnoviji projekt koji smo realizirali je internetska trgovina www.shop.ljekarna-cakovec.hr Putem nje mogu se naručiti raznovrsni dodaci prehrani, kozmetika i sve ono za čiju kupnju nije nužan dolazak u ljekarnu, posebno u ovim uvjetima pandemije, ističe Knežević.
Prema rasporedu ljekarni na području Međimurja vidljivo je da je oduvijek bilo važno da ljekarnička skrb bude što dostupnija svim stanovnicima. Danas je Ljekarna Čakovec prepoznata u Međimurskoj županiji kroz rad svojih 10 ljekarničkih jedinica: Ljekarnu Čakovec centrala, Ljekarnu Čakovec II, Ljekarnu Prelog, Ljekarnu Donji Kraljevec, Ljekarnu Donja Dubrava, Ljekarnu Mursko Središće, Ljekarnu Štrigova, Ljekarnu Domašinec, Ljekarnu Kotoriba te Ljekarnu Sveta Marija. – Ljekarna Čakovec centrala u Ulici Valenta Morandinija 1 jedina je dežurna ljekarna na ovom području što znači da je pacijentima ljekarnička skrb dostupna od 0 do 24 sata, ističe ravnateljica Andreja Knežević, mag. pharm.
LJEKARNICI- NAJDOSTUPNIJI ZDRAVSTVENI RADNICI
– Volimo naglasiti da su upravo ljekarnici općoj populaciji najdostupniji zdravstveni radnici. Pojednostavljeno, to znači da smo uvijek na usluzi i često je do nas lakše i brže doći nego do liječnika. U fokusu ljekarničke djelatnosti je i suradnja s drugim zdravstvenim djelatnicima u cilju postizanja boljih učinaka same primjene lijekova te promicanja njihove racionalne upotrebe, kao i upotrebe medicinskih proizvoda, pojasnila je ravnateljica Knežević.
Cilj je, dodaje, uvijek i svugdje, bez iznimke, dobrobit pacijenata i korisnika usluga unutar ljekarni pa se puno ulaže u stručno usavršavanje i edukaciju kako bi se pratila nova istraživanja i trendovi u medicini, kao i novi lijekovi i njihova učinkovitost. Osim rada na recepturi, dijela rada koji je korisnicima usluga najvidljiviji, treba spomenuti i rad u laboratoriju gdje se izrađuju posebni personalizirani pripravci po receptu liječnika tzv. magistralni pripravci, te galenski pripravci koji se rade po točno određenim ljekarničkim recepturama.
AKTIVNI SUDIONICI U BORBI ZA OČUVANJE ZDRAVLJA
Ljekarna Čakovec podržava i uključuje se u javnozdravstvene akcije. Tako su se prošle godine pridružili Zavodu za javno zdravstvo Međimurske županije u obilježavanju Svjetskog dana srca te je to bio početak održavanja nutricionističkih savjetovanja unutar ljekarne. Za pacijente često, u suradnji s vanjskim suradnicima, organiziraju besplatna savjetovališta. Ne savjetuju samo o pravilnoj prehrani, primjeni lijekova, već i o ostalim aktivnostima koje pomažu u očuvanju zdravlja.
U organizaciji Hrvatskog farmaceutskog društva svake se godine 29. listopada obilježava Hrvatski dan ljekarni s određenom temom. Ove godine je naglasak na savjetovanju u primjeni dodataka prehrani na temu “Medicinski opravdani dodaci prehrani u obrani od infekcije koronavirusom”, a zbog same situacije s pandemijom Ljekarna ga ne može obilježiti uz aktivno uključivanje građana.
– Sve ove godine, a posebno u ova izazovna vremena obilježena pandemijom COVID-19, u kojoj su i naši djelatnici podnijeli velik teret, svi oni u okviru svojih kompetencija i znanja doprinose razvoju Ljekarne i to treba cijeniti i poštivati. Samo uzajamnim uvažavanjem radni procesi teku nesmetano a to se vidi u svakodnevnom radu s pacijentima. Naravno da postoje i situacije kad pacijenti iskazuju svoje nezadovoljstvo, što je posve normalno, ali mi smo uvijek spremni na suradnju i razumijevanje te svaki problem nastojimo riješiti na obostrano zadovoljstvo, zaključuje ravnateljica Andreja Knežević.