Ne propustite priliku biti dio 5. DAMconfa, događaja gdje marketing i tehnologija postaju jedno
Želite saznati kako će izgledati digitalna budućnost? Zanima vas kako najnoviji trendovi i tehnologije mijenjaju digitalni marketing? Pitate se što publike smatraju najzanimljivijim?
Ako kimate glavom dok ovo čitate, onda zabilježite 15. studenoga
2018., datum kada se održava DAMconf 2018! Na taj dan Zagreb
će postati mjesto okupljanja vodećih stručnjaka digitalnog
marketinga i tehnologije, a sve kako da bi razmijenili svoja
iskustva i znanje o tim temama. Stoga, ne propustite priliku biti
dio 5. DAMconfa, događaja gdje marketing i tehnologija postaju
jedno!
OSVOJITE
BESPLATNE ULAZNICE!
20 ulaznica, 10 nagradnih krugova – to znači 10 prilika za
osvojiti besplatne ulaznice za konferenciju. Dva kruga su već
prošla, a ako ste ih propustili, još uvijek imate dovoljno
vremena za naći se među dobitnicima u preostalim krugovima.
Popratite ClickAttackov profil na LinkedInu kako biste među prvima doznali nagradna pitanja u svakome krugu i otkrili tko su dobitnici. U tijeku je treći krug pitanja, stoga uključite svoju kreativnost i ponudite najzanimljivije, najzabavnije ili najpametnije odgovore na naša dvotjedna pitanja i ulaznice su vaše! Sudjelovati u igri možete OVDJE.
Zajedno s ostalim posjetiteljima, sretni dobitnici će imati
priliku poslušati pojedinačne priče o brendovima i najboljim
praksama digitalnog marketinga, i to ravno iz usta
stručnjaka!
UČITE OD STRUČNJAKA – OBLIKUJTE BUDUĆNOST
David Skerrett, koji će gostovati na DAMconfu
već četvrti put, kaže: “Promjena je jedina konstanta ovih dana”,
a mi se u potpunosti slažemo. David pomaže brendovima u
prilagodbi poslovnim prilikama koje nude nove tehnologije i
korisnička ponašanja, a vi ćete imati priliku čuti točno na koji
način.
Nick Bićanić će govoriti o temi korisničkog
iskustva za buduće tehnologije. On je serijski poduzetnik i
trenutno ga se smatra jednim od vodećih Mobile Product vizionara
u Silicijskoj dolini.
Geneva Loader drugi je put na DAMconfu, a ove
godine će vas upoznati s Digitalnom transformacijom. Najbolje i
najgore primjere angažmana publike kod brendova prezentirat će
vam Scott Gould, autor knjige The Shape of
Engagement.
Mogućnosti koje nudi Omnichannel način povezivanja tema je koju
će James Williams predstaviti publici.
James je osnivač i CEO tvrtke MrConnectivity, konzultantskog ureda čiji je primarni fokus Mobile Engagement. Ovo je samo djelić onoga što vas čeka na ovogodišnjem DAMconfu. Svi detalji o konferenciji i cjelokupni program bit će poznati uskoro.
UM ZAGREB – GENERALNI PARTNER KONFERENCIJE
Ako ste već dio svijeta marketinga, onda ste zasigurno već
upoznati s radom UM-a.
Ova kreativna medijska agencija posvećena brisanju granica između
medija i kreativnosti, podataka i sadržaja, znanosti i umjetnosti
također će biti dio organizacije 5. DAMconfa. Zajedno s UM-om,
glavni organizator ClickAttack dat će vam uvid u digitalnu
budućnost kroz brojna predavanja stručnjaka i zanimljive
radionice.
Više informacija o konferenciji i Early bird ulaznicama možete pronaći na damconf.com.