Umjesto tipkanja uređajima ćemo upravljati glasom ili pokretom. Kakav li će utjecaj ova nova ponašanja i trendovi imati na marketing?
Peti DAMconf u Zagrebu, 15. studenog 2018
Tehnologija je promijenila način na koji komuniciramo, ponašamo
se u društvu, održavamo veze. Svjedočimo tek početku promjene,
jer najveće tek slijede.
Googleov osobni asistent uskoro će nas naručivati kod doktora,
frizera ili financijskog savjetnika. Hologrami će zamijeniti
recepcionere i domaćine.
Umjesto tipkanja uređajima ćemo upravljati glasom ili pokretom.
Kakav li će utjecaj ova nova ponašanja i trendovi imati na
marketing?
Bliže nego što mislimo
Ova budućnost možda naoko djeluje daleko, no trendovi pokazuju
drugačije. Kad su u kućanstva uvedeni struja i telefon, trebalo
je 25-30 godina da ih prihvati tek 10% domaćinstava (Harvard
Business Review, 2013). Nakon što su pametni telefoni stigli na
tržište, za manje od 10 godina postali su svakodnevni alat kojeg
koristi 40% populacije.
Prihvaćanje novih tehnologija raste eksponencijalno. Koliko ste
za nju spremni osobno, a koliko vaš brend?
Early
bird cijena za DAMconf karte
Nakon što sudjelujete na petom DAMconfu, moći ćete spremno dočekati nove
trendove i pametno iskoristiti načine na koje publika stvara
odnose s vašim brendom. Uhvatite Early bird akciju i rezervirajte
svoje mjesto na konferenciji.
Pod sloganom ‘Be smart. Live digital.’ petu godinu zaredom u
Zagrebu okupljamo marketinške profesionalce, influencere, medije
i brendove s područja jugoistočne Europe. Prošlogodišnjoj
konferenciji prisustvovalo je više od 700 predstavnika agencija,
brendova, medija i tehnoloških kompanija s područja cijele
regije.
Globalno znanje na regionalnom nivou
Među govornicima nalaze se svjetski stručnjaci iz Engleske,
Sjedinjenih Američkih Država i drugih zapadnoeuropskih zemalja,
kao i regionalni digitalni eksperti:
– David Skerret, Critical Mass, UK
– Geneva Loader, RS Components, UK
– Nick Bicanic, rvlvr, USA
– Scott Gould, author, UK
– James Williams, MrConnectivity, UK
– Kristijan Gregorić, Valicon, HR i mnogi drugi
Na petom DAMconfu čut ćete agencijska iskustva, podatke o
konzumaciji brendova, digitalnoj transformaciji, kako angažirati
publiku i utjecati na nju, kako ostvariti povezanost putem više
kanala, te mnoge druge teme nužne za rast brenda u digitalnom
dobu.
Kao novost, ove godine za vas pripremamo radionice na kojima ćete
naučiti umijeće savršenog uvjeravanja, te kako kreirati kampanju
pod ograničenjem budgeta i vremena.
Više informacija o konferenciji i karte pronađite na www.damconf.com.