Sutra se otvara nova trgovina s konceptom STAGE!
Nova trgovina je inspirirana glazbom, koncertima, te backstage prostorom; po čemu i dobiva svoje ime. Estetika je lakša, s naglaskom na industrijski stil i otvorenim stropovima koji otkrivaju strukturu mjesta.
Cijelo područje je pokriveno strukturom sastavljenom od rešetki na koju su ovješeni rasvjeta, snažni zvučnici, te dio panela koji čine opremu.
Kod koncepta STAGE je iskustvo kupovine optimizirano pomoću funkcionalnijeg, svestranijeg namještaja i struktura koje omogućuju jednostavno kretanje po trgovini, bolji prikaz odjeće te stoga jednostavniji način izlaganja sezonskih trendova.
Za razliku od prethodnih koncepata trgovine, na zidovima i jedinicama nisu izložene opsežne kolekcije, već ih mijenjaju komadi odjeće koji predstavljaju imidž, koji u kombinaciji jasno prikazuju koncept svake kolekcije.
Tu su i posebne zone s dodacima za muškarce i žene, gdje je koncentrirana većina predmeta iz ove skupine, s naglaskom na njihovu prisutnost i vidljivost u području. Isti je slučaj i s obućom na novom zidnom izložbenom panou.
O Bershki
Inditex grupacija je 1998. godine osnovala brand Bershka kao odgovor na sve veću potražnju za novim formatom trgovine usmjerenim ka publici koja je mlada, dinamična, zahtjevna i koja prati najnovije trendove.
Sedamnaest godina kasnije, Bershka ima 1.044 trgovine u 70 zemalja, s prodajom koja pozicionira brand kao drugi najvažniji u grupaciji.
Ciljna skupina ovog branda su mladi u dobi između 13 i 25 godina: odvažni ljudi, poznavatelji mode, glazbe, kulture i najnovije tehnologije; stalno povezani putem društvenih mreža.
Brand je pokrenuo svoju internetsku trgovinu 2011. godine, te je danas prisutan u 26 zemalja. Internetska stranica bershka.com je također prije nekoliko mjeseci unaprijedila svoj koncept novim aplikacijama te lakšim i intuitivnijim iskustvom kupovine.
Bershka danas broji oko 15.000 zaposlenih koji su raspoređeni u trgovinama diljem svijeta te u logističkom centru i sjedištu u Torderi (Barcelona).