HDZ Kotoribe priprema marketinški katalog za razvoj zone

HDZ Kotoribe priprema marketinški katalog za razvoj zone

Mladi dvojac iz redova kotoripskog HDZ-a Nikola Knez i Ivan Kos intenzivno rade na programu kojeg će predstaviti mještanima u izbornoj kampanji uoči lokalnih izbora. Oni su istaknuti kao stranački kandidati za načelnika i zamjenika. Naglasak u njihovom programu stavljen je i na razvoj gospodarstva što svakom naselju donosi nova radna mjesta.

Smatraju da je Poduzetnička zona Jug dobro smještena jer se unutar 600 kilometara nalaze za gospodarstvo sve strateški važne destinacije – Munchen, Bratislava, Budimpešta, Beč, Ljubljana, Beograd, Venecija..Ističu da je Kotoriba jedna od rijetkih sredina koja ima direktnu vezu na željezničku prugu, te je zbog toga i geostrateške pozicije vrlo pogodna za investicije u logističke centre i izvozno orjentirane proizvodne tvrtke.

Neki od ključnih preduvjeta su i most prema Mađarskoj te cesta prema Goričanu što se nažalost prema njihovom mišljenju u protekle četiri godine nije pomaklo s mrtve točke iako postoje projektne dokumentacije gdje je u slučaju mosta financirana od strane Europe.

Kao primjer navode da se u Slavoniji trenutno grade dva mosta preko Save koja se financiraju iz pretpristupnih fondova za prekograničnu suradnju pa HDZ izražava žaljenje da kotoripski projekt nije kandidiran na isti natječaj.

– HDZ Kotoribe će izraditi marketinški katalog sa prednostima koje nudimo. Katalog bi se slao svim stranim veleposlanstvima u RH, veleposlanstvima RH u svijetu, gospodarskim komorama te svim predstavništvima većih svjetskih i europskih kompanija  koje posluju na teritoriju RH.

Trenutno vladajući ne pokazuju nikakvu volju za oglašavanje zone i bilo kakvo privlačenje investitora u Kotoribu, naglašavaju Kos i Knez te su uvjereni da je taj model konkretni način rješavanja problema, a ne samo pusto obećanje.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije