UOČI SJEDNICE GRADSKOG VIJEĆA

GRADONAČELNICA LJERKA CIVIDINI Zbog poslovanja prošle vlasti, bit ćemo u minusu i iduće godine

U društvenom domu u Novom Selu Rok održava se 4. sjednica Gradskog vijeća Čakovca, uoči kojeg je o najvažnijim točkama na dnevnome redu na kratkoj konferenciji govorila gradonačelnica Ljerka Cividini

Najvažnija točka je donošenje izmjena i dopuna proračuna
Grada Čakovca za 2021. godinu, kojim će se rashodi smanjiti za
gotovo 16 milijuna kuna, a prihodi za oko pet milijuna
kuna.

– Proračun je donesen krajem prošle godine od strane
prethodne vlasti i, nažalost, nakon provedene vanjske revizije u
Gradu Čakovcu, zaključak je da su obveze proračuna prilikom
preuzimanja vlasti iznosile skoro 95 milijuna kuna. Ako uzmemo u
obzir da stvarni proračun Grada Čakovca iznosi 80 milijuna kuna,
imamo jednu čitavu proračunsku godinu samo da vratimo obveze koje
su stvorene, pojasnila je gradonačelnica Cividini, istaknuvši da
je ovaj rebalans pripremljen realno, koliko je to bilo
moguće.

Sve će ugovore, nastavila je, pokušati ispoštovati, ali to
će značiti minus u proračunu i u idućoj godini, što će pak
rezultirati otežanim poslovanjem Grada.

– Što je tu je. Očito dosadašnja vlast nije išla u dobrome
smjeru, a to su prepoznali i sami građani, ali vrijeme je da
okrenemo novu stranicu i krenemo na drugačiji način rada i u
planiranju i u realiziranju obveza, te stvaranju drugačijeg i
novog grada, istaknula je Ljerka Cividini.

Osim rebalansa proračuna, važna točka o kojoj će odlučivati
čakovečki gradski vijećnici bit će i formiranje urbanističkog
plana Globetka – istok, u koje se kreće na inicijativu privatnih
ulagača, a u dogovoru s Udruženjem arhitekata Međimurja, a kojim
će se otvoriti prostor za izgradnju doma za starije i nemoćne,
odnosno za palijativnu skrb.

Također, odlučuje se i o programu potpora ugostiteljima na
području Grada Čakovca, radi ublažavanja posljedica otežanog rada
u uvjetima pandemije virusa COVID-19. Subvencije su namijenjene
podmirivanju troškova poreza na korištenje javnih površina za
postavu ugostiteljskih terasa u razdoblju od ožujka do srpnja, i
to od 1.3. do 31. svibnja u stopostotnom iznosu, a od 1. lipnja
do 29. srpnja u iznosu 30 posto rješenja izdanih za to
razdoblje. 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije