
Vijećnik Marko Zeko na protekloj sjednici Općinskog vijeća osvrnuo se na nedavno objavljene, a potom i poništene natječaje za zapošljavanje komunalnog redara, domara te za višeg referenta za računovodstvo, nabavu i arhivu.
Upozorio je da za višeg referenta nemaju raspisan koeficijent, što dovodi u pitanje zakonitost postupka. Pretpostavlja da je upravo to razlog poništenja natječaja. Također ga je zanimalo je li javni natječaj za domara obustavljen zbog izostanka prijava ili zbog nekog drugog razloga.
Zeko je naglasio kako, ukoliko su u postupku objave natječaja počinjeni propusti, za njih netko treba snositi odgovornost, podsjetivši da objava u Narodnim novinama nije jeftina.
Postavio je i pitanje hoće li nastali trošak biti pokriven iz općinskog proračuna. Smatra da se takvi propusti, ako se utvrdi da su počinjeni, ne bi smjeli događati u radu Jedinstvenog upravnog odjela i pročelnice te da bi se trebalo postupati pažljivije. Odgovore je zatražio u pisanom obliku.
Načelnik Zoran Kolar dotaknuo se pitanja zapošljavanja višeg referenta. Istaknuo je da trenutno imaju dvije radnice, dok obujam posla stalno raste.
Podsjetio je kako je tijekom stručnog nadzora 2023. godine utvrđeno da je do 31. prosinca 2024. godine potrebno zaposliti osobu koja će se baviti isključivo arhivom. Budući da Općina takvu osobu još nema, to je bio jedan od razloga za raspisivanja natječaja. Predsjednik Vijeća Saša Horvat napomenuo je da Općina nema izlazne račune, što smanjuje obujam administrativnog posla.
Smatra da osobi odgovarajuće struke nije problem obračunati oko 20 plaća te voditi dokumentaciju za tri pravne osobe – Općinu Šenkovec, Dječji vrtić „Vrapčić” te Knjižnicu i čitaonicu Šenkovec. Svjestan je da posla ima, no smatra da bi se rad mogao bolje organizirati Horvat koji podržava zapošljavanje komunalnog redara, ali smatra da dodatni zaposlenici nisu potrebni.
*Preuzeto iz lista Međimurje, br. 3683



