
Na sjednici Općinskog vijeća Donjeg Kraljevca vijećnica Margareta Zadravec upozorila je da mnogi mještani imaju problem zbog radnog vremena poštanskog ureda, a jako im nedostaje i poslovnica banke
– Ostali smo bez banke, što je veliki problem za našu općinu, stanovnike i gospodarstvo, a imamo i problem s radnim vremenom pošte kao i zaostalim nošenjem pošte te ostavljanjem pošiljki na krivim adresama. Je li Općina kontaktirala upravu Hrvatske pošte kako bi se barem jednom tjedno radno vrijeme pošte stavilo u poslijepodnevnu smjenu zbog osoba koje su u radnom odnosu u jutarnjim satima i do 15 sati ne stignu preuzeti svoje pošiljke? Također me zanima jeste li ih upozorili na aljkavo obavljanje poslova raznošenja pošte?, pitala je Zadravec.
S vijećnicom se složio i predsjednik OV-a Mladen Taradi koji potvrđuje da svi koji rade do 15 sati jednostavno ne mogu preuzeti svoje pošiljke.
Načelnik Miljenko Horvat rekao je da je svjestan problema, ali i da pokušavaju pronaći rješenje.
– Kontaktirali smo Hrvatsku poštu u vezi radnog vremena poslovnice u Donjem Kraljevcu i napomenuli da bi trebalo možda zaposliti još radnika kako bismo omogućili i popodnevni rad. Napomenuli smo i da bi bilo dobro da se postavi bankomat, a što se tiće problema s dostavom, imaju ga sve tvrtke koje se bave dostavom paketa. Vjerojatno zbog manjka zaposlenika, odgovorio je Horvat.
Poslovnica u Donjem Kraljevcu je dostavna pošta za donje Međimurje. Zbog toga se sve pošiljke koje nisu na vrijeme preuzete u ostalim poštanskim uredima u donjem Međimurju, vraćaju u poslovnicu u Donji Kraljevec što znači da osobe moraju ondje u određenom roku preuzeti pošiljku. Dakle, problem nemaju samo mještani Donjeg Kraljevca, već i svih mjesta donjeg Međimurja.
*Preuzeto iz Lista Međimurje, br. 3637



