Vijećnik Ivica Baksa ističe da je u Elektri Čakovec izuzetno teško doći do odgovora, osobito telefonom, a nikakvi kontakti nisu navedeni na internetskim stranicama
S pitanjem koje, kako je naveo, muči građane Međimurja, korisnike
Elektre Čakovec, u aktualnom se satu sjednice Skupštine
Međimurske županije javio Ivica Baksa (Nezavisna
lista Matije Posavca). Župana Matiju Posavca
pitao je zna li on možda kome se građani mogu javiti sa svojim
problemima, jer je u Elektri izuzetno teško doći do odgovora,
osobito telefonom, a nikakvi kontakti, kazao je, nisu navedeni na
internetskim stranicama.
Iako pitanje nije bilo upućeno njemu, od njega se ipak očekivao
odgovor pa je HDZ-ov Igor Ivković, ujedno i
direktor Elektre Čakovec, istaknuo da postoji šalter koji je
izuzetno posjećen, a da se jednostavnom pretragom na internetu
odmah pojavljuje telefonski broj koji je besplatan i dostupan za
sve.
– Građane, a i vas, možda zbunjuje razlika između Elektre Čakovec
koja je nekad bila i distributer i opskrbljivač, jer vi najčešće
ne trebate Elektru nego opskrbljivača kojeg slobodno birate na
tržištu. Iako, Elektra Čakovec ima i svoj govorni automat, e-mail
adresu i šalter. Osim toga, još se nije dogodilo da netko tko ima
bilo kakvo pitanje i traži direktora, isti od direktora nije
dobio, poručio je Igor Ivković.