Pavlic je predložio da se u Čakovcu ponovno otvori šalter kako bi se građanima omogućilo da budu jednakopravni kao i građani Zagreba
Vijećnik Skupštine MŽ Željko Pavlic (MDS)
je na 10. sjednici Skupštine, održane 13. prosinca 2018., iznio
komentar kako su građani Međimurja zakinuti mogućnosti plaćanja
svojih računa, postavljanje upita, predstavki i reklamacija
izravno na šalteru HEP Elektre u Čakovcu.
– Takvo je stanje od prosinca 2017. godine – istaknuo je
vijećnik te dodao kako im je sve to omogućeno u Regionalnom
centru HEP u zagrebačkoj Gundulićevoj ulici na načine koji su
njima dostupni. Pavlic drži da su glede toga građani Međimurja u
podređenom položaju i imaju poteškoća u ostvarivanju svojih
potrošačkih prava i ako najrevnije u državi plaćaju istu cijenu
struje kao i ostali. Slijedom toga, Pavlic je predložio da se u
Čakovcu ponovno otvori šalter kako bi se građanima omogućilo da
budu jednakopravni kao i građani Zagreba.
Na to se je u HEP-i očitovala Služba za odnose s građanima. U
njihovom odgovoru stoji kako reorganizacijom i formiranjem
regionalni centara njihova djelatnost ne podrazumijeva terenski
rad, no od kupaca ne traže da im se osobno obraćaju već
alternativnim načinima komunikacija kao što su besplatni
potrošački telefon i e-pošta.
Ističu kako na njihovim šalterima ne postoji mogućnost plaćanja
potrošačkih obveza od 2010. godine. Zaključno, u odgovoru stoji:
– Trenutna organizacija društva HEP Elektra ne podrazumijeva
šaltersko poslovanje van postojeće organizacije, ali se
zahvaljujemo na Vašem prijedlogu te ćemo u budućoj organizaciji
isti razmotriti – u potpisu direktor Predrag Bogićević.
Komentar vijećnika MDS-a Željka Pavlica na pristigli
odgovor
– Iz odgovora je vidljivo da, zapravo, veliki dio građana
Republike Hrvatske ima priliku osobno rješavati moguće probleme u
poslovanju s HEP Elektrom. Naime, u odgovoru Elektre jasno piše
da su u gradovima Zagrebu, Osijeku, Splitu i Rijeci
raspoloživi šalteri za elektrine kupce. To je još snažniji
argument za zahtjev da se i u Međimurskoj županiji otvori šalter,
čime bi se naši građani, potrošači u svojim pravima izjednačili
sa ostalima u Hrvatskoj – kategoričan je Pavlic koji na kraju
dodaje:
– Nadalje, i u ovom odgovoru Elektra ističe da od svojih kupaca
ne očekuje rješavanje svojih zahtjeva osobnim dolaskom, ali to
očito zahtijevaju sami kupci. Alternativni načini komunikacije,
kao što su besplatni potrošački telefon i elektronička pošta
očito nisu dovoljno pristupačni i funkcionalni, pogotovo za
umirovljenike kojih je u Međimurju veliki broj da bi izvršili
svoju svrhu. Brojne su primjedbe potrošača o teškoćama pri
uspostavi komunikacije i pravodobnog rješavanja problema, a s
obzirom na pristupačnost internetskih mreža i korištenja
mreža u građanstvu, logičnije bi bilo da se šalteri otvaraju u
krajevima Hrvatske gdje je ta mreža nedostupnija, a broj građana
koji je koriste manji. Zbog svega toga i dalje tražimo da se
omogući i građanima, potrošačima iz Međimurske županije
korištenje usluga Elektre kao i u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i
Splitu.