ŽUPANIJSKA SKUPŠTINA O željezničkoj pruzi Kotoriba – Čakovec

U četvrtak, 29. ožujka, održana je 5. sjednica Skupštine Međimurske županije na kojoj je, u okviru aktualnog sata, pitanje postavio Željko Pavlic (MDS).

– U nekoliko navrata sam od stanovnika donjeg Međimurja dobio pitanje: Hoće li najstarija pruga u Hrvatskoj, Kotoriba – Čakovec, propasti do kraja?

Naime, potpisivanjem Sporazuma o partnerstvu, u prosincu 2017. godine u Varaždinu, počela je realizacija velikog projekta izgradnje brze pruge od Čakovca i Varaždina preko Lepoglave i Zaboka do Zagreba, koja će omogućiti višestruko kraće putovanje sa sjevera Hrvatske do glavnoga grada.

Varaždinski župan Radimir Čačić, međimurski župan Matija Posavec, krapinsko–zagorski župan Željko Kolar te član Uprave HŽ Infrastrukture Nikola Ljuban potpisali su Sporazum o partnerstvu na projektu ‘Povezivanje željeznicom unutar funkcionalne regije Središnje Hrvatske’.

Nakon što su se nekoliko puta u proteklih šest mjeseci na radnim sastancima našla tri župana sa sjevera Hrvatske, u Varaždinu je potpisan Sporazum kojim su se HŽ Infrastruktura i tri sjeverne županije obvezale na partnerstvo pri izradi daljnje tehničke dokumentacije za modernizaciju i gradnju pruge Čakovec–Varaždin–Lepoglava–Zabok.

– Kao što je vidljivo, u projektu modernizacije nije obuhvaćena dionica Kotoriba – Čakovec, koja će bez obnove teško odoljeti zubu vremena, a stanovnicima ovog dijela Međimurja će se otežati njihova komunikacija sa Zagrebom i ostalim dijelom Hrvatske, obrazložio je Pavlic.

Župan Posavec odgovorio je da ovaj projekt već ima konkretne okvire u cilju početka investicije gradnje brze pruge od Kotoribe i Čakovca do Zagreba. Projektna dokumentacija se već izrađuje, država se zadužila sa 2 milijarde kuna i taj projekt će se sasvim sigurno i dogoditi, a u njegovim okvirima je i modernizacija dionice Kotoriba – Čakovec.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije