
- Od danas smo krenuli s učenjem na daljinu. Andrej Okreša, učenik 3. a razreda, Kjara Okreša, učenica 5.a razreda i mama Maja Okreša, učiteljica 4.b razreda. Svi polazimo OŠ Vladimira Nazora Pribislavec. Ipak im nedostaju učitelji, prijatelji...
Oni su se danas uključili u rijeku učenika i učitelja koji su odrađivali nastavu na daljinu. Novi oblik obrazovanja kod nas, učenje u koje se tek uvodimo.
Kako je to danas bilo u njihovoj obitelji u Pribislavcu?
Kjara, učenica petog razreda još u petak se prijavila preko školskog računa u virtualnu zbornicu koju su kreirali razrednici kako bi mogli međusobno komunicirati i razmjenjivati sve važne obavijesti vezane uz ovaj novi oblik poučavanja.
“Malena ” je danas u 8 sati na programu Sportske TV gledala
nastavne sadržaje koji su se prikazivali. Imali su sat
matematike, hrvatskog jezika, engleskog jezika, prirode i
njemačkog jezika. Sadržaji iz matematike koji su se prikazivali
oni su već obradili prošli tjedan tako da joj je ovo zapravo bilo
ponavljanje koje je bilo korisno. Što se tiče sadržaja ostalih
nastavnih predmeta njezini su dojmovi da su sadržaji čak i
na puno nižoj razini nego što bi to bilo u redovnoj nastavi. Za
daljnje informacije učenici moraju pratiti informacije putem
aplikacije yammer koje će im prenositi njihovi predmetni
učitelji. Njoj se jako sviđa ovakav način poučavanja.

– Ja, kao učiteljica, 4. razreda oformila sam viber grupu s
roditeljima učenika kako bih mogla komunicirati i prenositi važne
obavijesti. Budući da nastava za učenike četvrtog razreda
započinje u 14.54 sati te još ne znam koji sadržaji će se
prenositi na HRT3 roditeljima sam poslala plan rada za današnji
dan – rekla nam je učiteljica, a u razgovoru prije
nastave.

– Puno je nedoumica i mene same i roditelja, a naravno i učenika.
Ono što nas posebno zbunjuje jest obrada sadržaja putem HRT3 jer
sadržaji koji nam slijede prema nastavnom planu mogu se
razlikovati od učitelja do učitelja, a kamoli ne na razini
države. Idealna verzija bi bila da se baš posloži prijenos onih
nastavnih sadržaja koji nam po planu slijede, no smatram da je
mala vjerojatnost toga. Zato sam odlučila za svaki dan
roditeljima slati nastavnu jedinicu s kratkom uputom što da
učenici pročitaju, napišu ili riješe u radnoj
bilježnici.

Učenike neću vrednovati u naredna dva tjedna, a naravno niti
nakon povratka toliko dugo dok se svi nastavni sadržaji ne prođu
i ne ponove u potpunosti. Za svoje učenike ću svaki dan
pripremati plan rada sa detaljnim uputama koje ću slati
roditeljima. Za sve nejasnoće stojim im na raspolaganju putem
viber grupe – rekla je na kraju te smo se dogovorili kako će nam
za sutra sintetizirati učeničke i roditeljske dojmove kako
bi vidjeli “kakvi su oni i ona u tome”.





