- Melita, najrajši bi te skušuvale! Tako mi ova dva dana govore vjerne korisnice mojih usluga koje čekaju na termin u mojem salonu - ispričala nam je kad smo posjetili njezin salon 'Melita' u Strahonincu
U potrazi za ‘frizerskom pričom’ autor ovog priloga završio je na frizerskoj stolici Melite Tarandek Balenta u Strahonincu. Doduše bio je naručen daleko prije nego su najavljene mjere otvaranja frizerskih i inih salona…
– Melita, najrajši bi te skušuvale! Tako mi ova dva dana govore vjerne korisnice mojih usluga čiji su se telefoni ugrijali čekajući da dobiju vezu i red u mojem salonu – ispričala nam je jučer kada smo posjetili njezin salon “Melita” u Strahonincu.
Rekla je da se je ovih 40 dana ‘prisilnog godišnjeg’ zaželjela svojih korisnika usluga koje je okupljala punih 11 godina, koliko ima ovdje otvoreni salon, i da oni danas čine jednu veliku obitelj. Dodaje, da svaki koji jednom dođe u njezin salon uvijek se vraća. – Svi oni čekaju na red pa sam u ovo vrijeme prisilnog mirovanja iz dana u dan primala narudžbe za daljne usluge. Svaki moj korisnik dobio je datum i vrijeme – istaknula je, a u to smo se uvjerili da se kod nje sve odvija kao po “špagi”, a sve u skladu s naputcima mjerodavnih. Salon radi cijeli dan jer u drugoj smjeni ovdje je njezina kolegica Sanja Bratković.
Rekla nam je, obzirom na interes korisnika i ‘atak’ na termine, da su prvi dan, uz nove, do sada nekorištene mjere, očekivale s dosta obazrivosti i treme, no…
– Sve je prošlo besprijekorno prije svega zahvaljući korisnicima koji su u salon došli “potkovani”, dobro educirani pridržavajući se svih propisanih mjera. A tih smo se mjera pridržavale i mi. Moram reći, da smo mi već i ranije u salonu provodile dosta tih higijenskih mjera, no sada je ipak to drugačije – ističe Melita.
Autor priloga ušao je, kao nikada do sada, u zaštitnoj maski. Melitin pogled na dezinfekcijska sredstva rekao je sve. Dobio sam jednokratni PVC ogrtač i šišanje je započelo točno u osam. Zbog čega to ističem? Jer je dolazak, odnosno razmak između “mušterija”, tempiran na minutu. Melita me dočekala neprepoznatljiva, a čemu u prilog govore i fotografije. Prvi, nadam se i zadnji puta, sam šišan, a da nisam smio skidati zaštitnu masku, a šišala me je osoba iz nekog drugog svijeta.
Po obavljenom poslu ona je očistila ošišanu kosu, dezinficirala moj stolac… Kod plaćanja je uzela moj broj mobitela, u posebnu knjigu upisala moje podatke i vrijeme provedeno u salonu. Izostavila je vrijeme koje sam proveo kada sam snimao rad s novom “mušterijom” koja je uz mene bila u salonu, a to je maksimum koji može primiti.
Od Melite smo u kratko vrijeme provedeno na stolcu čuli mnogo toga, zgoda i nezgoda s korisnicima usluga, no sve se je svelo na jedno, da su nam ove djelatnosti važnije od suhoga zlata jer je ljudima danas stalo do ljepšeg, urednjeg izgleda.
– Vjerujem da će sada i naše zvanje dobiti na cijeni – istaknula je Melita. Dodala je kako joj je minulih 40 dana učinilo to da se hrvatski frizeri zbliže više nego ikada. Formirali su zasebnu Facebook grupu glede razmjene informacija, ali i video edukacije. Na odlasku nam je rekla kako joj je 4. svibanj bio jedan od najispunjenijih u njenom radnom vijeku.
Misleći na sutra, rekla je kako joj je svaki dan do kraja ovog i početkom idućeg mjeseca biti iz minute u minutu isplaniran jer želi prema svojoj “obitelji korisnika” biti do kraja odgovorana glede preventive, ali i rokova.
– Bez brige, svima ću kao i do sada biti na usluzi zajedno sa “svojom” Sanjom – rekla je. Poznajući je, ne dvojim da neće biti tako… Za kraj je dodala kako joj je žao što korisnike usluga ne može ponudit kavom, ponuditi im novine, ali optimsitički kaže da vjeruje u bolje ‘COVID sutra’, a ‘COVID danas’ mnogo toga je promijenio u njezinom poslovnom životu, ali ne samo to…
– Najvažnije je ipak to što ću opet vidjeti “svoje” drage ljude,
a to mi daje nadu za optimizam – rekla mi je na odlasku.