Na prvom organizacijskom sastanku koji je održan sredinom studenog 2018. godine u Bugarskoj, sudjelovale su ravnateljica KIČ Prelog Maja Lesinger i ravnateljica DV Fijolica Brankica Mezga
Knjižnica i čitaonica Grada Preloga, zajedno s partnerskim ustanovama iz Bugarske, Rumunjske, Italije, Grčke, Portugala i Litve provodit će trogodišnji Erasmus+ projekt financijskog opismenjavanja djece u dobi od 3 – 7 godina. Naziv projekta je Old Tortoise’s Treasure Tales (OTTT) ili u prijevodu Priče o blagu stare kornjače. Sam naziv projekta govori o metodama kroz koje će se provoditi edukacija djece o financijskoj pismenosti, a to su priče.
Kako bi što kvalitetnije i temeljitije mogli odraditi projektne aktivnosti, u samu realizaciju projekta će se po prvi put uključiti i Dječji vrtić Fijolica iz Preloga. Na prvom organizacijskom sastanku koji je održan sredinom studenog 2018. godine u Bugarskoj, sudjelovale su ravnateljica KIČ Prelog Maja Lesinger i ravnateljica DV Fijolica Brankica Mezga koje su partnerima predstavile svoje ustanove i zajedničke aktivnosti. Na dvodnevnom sastanku se raspravljalo o krajnjim proizvodima projekta, aktivnostima u razdoblju od šest mjeseci, transnacionalnim sastancima, rasporedu izrade te zadacima koje svaki partner mora ostvariti.
O projektu:
Polazeći od činjenice da je predškolska razina obrazovanja temeljna za daljnji razvoj djeteta u opsegu društvene i obrazovne razine, te uzimajući u obzir dječje sposobnosti da zapamte i izgrade svoje pasivno znanje koje će kasnije koristiti, pretpostavlja se da je razina vrtića najbolja dob za učenje i razvijanje osnovnih znanja i kompetencija djece u području pojednostavljene financijske pismenosti i vještina kroz učenje stranih jezika.
Te temeljne vještine zasigurno će biti osnova za daljnje financijske i društvene vještine i kompetencije na višoj razini stjecanja, budući da će inovativne prakse u digitalnom dobu, koje se primjenjuju u ranijoj fazi obrazovne razine, postaviti dobre temelje za daljnji razvoj.
U doba visoko digitaliziranih društvenih odnosa i komunikacije, djeca trebaju individualniji pristup i bliski odnos s vršnjacima, učiteljima i roditeljima. Kroz planirane aktivnosti u projektu nastojat će se razviti jezične, komunikativne vještine kako na materinskom tako i na stranom jeziku, poduzetničke i socijalne vještine za bolje razumijevanje i uključivanje u društveno važna pitanja kao što su jedinstveno europsko tržište, tržište rada i valutna pismenost.