PROVJERITE SVE INFORMACIJE

MURSKO SREDIŠĆE Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša Međimurske županije na novoj adresi

Provjerite sve potrebne informacije

Upravni odjel za prostorno uređenje, gradnju i zaštitu okoliša
Međimurske županije – Ispostava Mursko Središće posluje na novoj
adresi: Trg bana Josipa Jelačića 10, Mursko Središće (nekadašnja
zgrada Gradske uprave).

Radno vrijeme ispostave:

Ponedjeljak, utorak i srijeda od 08:00 do 15:00 sati

Četvrtkom se ne primaju stranke

Petak od 08:00 do 13:00 sati

Kontakt broj ispostave: 099/209 2614.

U Ispostavi Mursko Središće moći će se obavljati poslovi u
nadležnosti Upravnog odjela za prostorno uređenje, gradnju i
zaštitu okoliša Međimurske županije za područje:

–              Grada
Mursko Središće;

–              Općine
Selnica;

–              Općine
Sveti Martin na Muri;

–              Općine
Štrigova;

–              Općine
Vratišinec.

Poslovi koji se mogu obavljati obuhvaćaju:

-izdavanje rješenja o izvedenom stanju, dopunskih rješenja o
izvedenom stanju, te davanje stručnih mišljenja u svezi uvjeta i
mogućnosti legalizacije nezakonito izgrađenih zgrada;

-izdavanje uvjerenja o statusu nekretnina prema važećim
dokumentima prostornog uređenja i dokumentima prostornog uređenja
važećim dana 24. srpnja 1991. godine;

-izdavanje uporabnih dozvola za građevine izgrađene do 15.
veljače 1968. godine;

-izdavanje uporabnih dozvola za građevine izgrađene na temelju
akta za građenje izdanog do 1. listopada 2007. godine.

Od 2021. godine obavljat će se i poslovi koji obuhvaćaju:

-izdavanje građevinskih dozvola, rješenja o izmjenama/dopunama
građevinskih dozvola, rješenja o produženju važenja građevinskih
dozvola, rješenja o ukidanju i/ili poništenju građevinskih
dozvola;

-izdavanje lokacijskih dozvola, rješenja o izmjenama/dopunama
lokacijskih dozvola, rješenja o produženju važenja lokacijskih
dozvola;

– izdavanje rješenja o utvrđivanju građevnih čestica;

– izdavanje uporabnih dozvola za građevine izgrađene na temelju
građevinske dozvole;

– izdavanje obavijesti o zaprimljenim prijavama početka građenja,
nastavka građenja i prijavama uklanjanja građevina;

– izdavanje potvrda o usklađenosti parcelacijskih elaborata s
lokacijskom dozvolom, građevinskom dozvolom, odnosno drugim aktom
na temelju kojeg je izgrađena građevina, rješenjem o utvrđivanju
građevne čestice, urbanističkim planom uređenja i ostalim
prostornim planovima i izdavanje predmetnih potvrda;

– obavljanje i drugih upravnih i stručnih poslova iz nadležnosti
Upravnog odjela.

Ukoliko se stranke, odnosno građani zateknu ili obrate u Sjedište
Upravnog odjela u Čakovcu, Ruđera Boškovića 2, zahtjeve će moći
podnijeti i u Sjedištu Upravnog odjela u Čakovcu, na adresi
Čakovec, Ruđera Boškovića 2, koji će se nakon zaprimanja,
proslijediti u Ispostavu Mursko Središće i o istome obavijestiti.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije