- Raduje nas ova informacija jer smo se godinama upozoravali na taj problem. Ja razumijem prijevoznike, ali moramo i razumjeti ljude koji imaju spavaće sobe jedan metar od ceste - kaže gradonačelnik Dražen Srpak
Iako Hrvatska ima razgranatu mrežu autocesta, mnogi teretni
prijevoznici kako bi izbjegli plaćanje cestarine koriste se
drugim javnim cestama, ponajprije državnim i
županijskim. Održavanje tih prometnica tako postaje skuplje i
zahtijeva češće sanacije. Neke od tih cesta idu kroz naselja pa
prolazak velikog broja teretnih vozila ugrožava i sigurnost
prometa.
Upravo takva situacija je i u Murskom Središću, o čemu smo već
puno puta pisali. Gradonačelnik Dražen
Srpak godinama traži rješenje od nadležnih
institucija, a Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture
odlučilo je stati na kraj izbjegavanju autocesti pa je
pokrenulo proceduru donošenja Pravilnika o ograničavanju uporabe
pojedinih javnih cesta za promet teretnih vozila čija najveća
dopuštena masa premašuje 7,5 tona.
Do
nas su došle informacije kako je u utorak, 26. veljače takav
Pravilnik potpisao ministar Oleg Butković.
Veseli činjenica što je na popisu i državna cesta D209 od
graničnog prijelaza Mursko Središće do raskrižja s državnom
cestom D227 u Šenkovcu. Kao alternativni pravac navedena je
autocesta A4. Takvu informaciju nam je potvrdio i gradonačelnik
Srpak.
– Raduje nas ova informacija jer smo se godinama upozoravali na taj problem. Ja razumijem prijevoznike, ali moramo i razumjeti ljude koji imaju spavaće sobe jedan metar od ceste. Ovo je brza mjera, a konačno rješenje za nas je izgradnja zaobilznice, mosta i brze ceste do Čakovca.
Hvala ministru Butkoviću što je unatoč mnogim protivljenjima donio ovakav Pravilnik i ministru Darku Horvatu koji je pružio nesebičnu pomoć u rješavanju ovog problema – rekao nam je gradonačelnik Srpak te dodaje kako će ova odluka biti važeća nakon objave u Narodnim novinama.