Porcijunkulovo je kao središnji turistički događaj u međimursku 'metropolu' privuklo oko 300.000 posjetitelja
Iako su im u susjedstvu u Hrvatskoj pa i Sloveniji konkurenti
brojni turistički privlačni sadržaji, od toplica do
kulturno-povijesnih znamenitosti u gradu Čakovcu uspjeli su
udvostručiti broj noćenja u ovoj sezoni.
Brojke govore da je broj posjetitelja u odnosu na lani veći za
26,97 i da je ostvareno 46,04 posto više noćenja u usporedbi s
turističkom sezonom 2017., a misli se na razdoblje od kraja
lipnja do kraja kolovoza. Podaci gradske uprave i čakovečke
Turističke zajednice ukazuju da je riječ o uspjehu trajne
strategije razvoja turizma. Gradonačelnik Stjepan
Kovač reći će da pomno kreiraju sadržaje koji bi bili
magnet za dolazak gostiju, od Adventa do Porcijunkulova, piše
Poslovni.hr.
Upravo je potonja manifestacija, održana 54. put od 27. srpnja do
2. kolovoza, kao središnji turistički događaj u međimursku
‘metropolu’ privukla oko 300.000 posjetitelja.
“Naša TZ odlično je surađivala s ugostiteljima, vlasnicima
OPG-ova, obrtnicima i predstavnicima tradicionalnih zanata. U
svaku manifestaciju involvirali smo lokalnu zajednicu i naši su
posjetitelji prepoznali da imaju priliku proživjeti uistinu
autentično iskustvo”, kaže čakovečki gradonačelnik.
Objašnjava i kako ‘dobiti’ gosta. “Kad nemate sunce i more,
morate se svojski potruditi kako biste stvorili turistički
potencijal, da kreirate priču koja je autohtona i u kojoj će se
pronaći svaki naš turist”, misli Kovač. Oni od ove godine imaju
novo mjesto za odsjesti, hotel Castellum, prvi s ponudom 4*, u
koji je uloženo 20 milijun kuna, a usmjeren je i poslovnim
gostima.