Hrvatska poljoprivredna agencija u suradnji s Hrvatskim pčelarskim savezom pokrenula je novi marketinški projekt nazvan Dobrovoljno označavanje meda znakom Med iz Lijepe naše.
Proizvođači meda ovim projektom žele potrošačima putem Znaka dati informaciju o podrijetlu i utvrđenoj kvaliteti meda proizvedenog na hrvatskim pčelinjacima. Sudjelovati mogu svi registrirani pčelari te koji med prodaju na jedan od načina izravne prodaje bilo “na kućnom pragu”, tržnicama, sajmovima, piše Poslovni.hr.
Svaki zainteresirani pčelar koji želi na pakiranjima meda koristiti znak Med iz Lijepe naše, podnosi Zahtjev za uzorkovanjem i analizom kvalitete uzoraka meda i nakon provedene analize, ukoliko analiza zadovoljava svim propisanim parametrima, pčelaru se izdaje Certifikat kvalitete meda te se potpisuje Ugovor o korištenju znaka Med iz Lijepe naše.
U Hrvatskoj ima, prema podacima HPS, oko 650 000 košnica i godišnja proizvodnja je 7 do 8 tisuća tona meda, a prema podacima iz Evidencije pčelara u Hrvatskoj je više od 11 000 pčelara od kojih je oko 8 000 organizirano u 145 udruga. Najviše meda u Hrvatskoj prodaje se izravnom prodajom “na kućnom pragu”.