Tvrtka Media-Soft iz Međimurja, najbrže rastući CRM/CLM software ponuđač za farmaceutsku industriju u svijetu sudjelovao je kao zlatni sponzor na globalno najvećem sajmu za farmaceutski marketing i prodaju, eyeforpharma Barcelona 2014.
“Kontunirano ulažemo mnogo resursa da naše sjajne proizvode koriste vodeće farmaceutske kuće i u tome zaista uspjevamo. Brojne nagrade poput one od IDCa ukazuju na to da je Media-Soft danas jedna od svjetsko vodećih tvrtki u segmentu Pharma CRM rješenja sa stalnom tendencijom rasta. Upravo je zato bitno da svake godine sudjelujemo na najvećem sajmu za našu tržišnu nišu”, rekao je Damir Šafarić, osnivač i Direktor MediaSofta.
Media-Soft kao jedini izlagač iz središnje i istočne Europe je prezentirao mnoge zanimljiviosti od kojih su najznačajnije:
Sales Vision CRM CarPlay OS – koncept budućeg CRM rješenja za farmaceutske kuće gdje suradnici na terenu imaju pregled svih aktivnosti vezanih uz marketing i prodaju u svome automobilu koji podržava novi Apple CarPlay operativni sustav Globalno povjerenje – ovo je šesti puta zaredom da Media-Soft sudjeluje na eyeforpharma eventu, no nikada do sada nije zabilježen takav interes i povjerenje od strane vodećih farmaceutskih kuća i ključnih ljudi. Vodeći u tehnologiji – Media-Soft je dokazala kako je zaista vodeći Pharma CRM/CLM ponuđač u svijetu s gledišta funcionalnosti i mogućnosti koje rješenje nudi
“Bolje, veće i glasnije i to svake godine. Događaj eyeforpharma na godišnjoj razini dokazuje da li ste radili dobro u protekloj godini, a ujedno postavlja temelje za buduće razdoblje. Ove godine smo imali dvostruko veći izlagački prostor i po mnogima najljepši. Sljedeće godine očekujemo još prezentniji nastup kako bismo dokazali kako je Media-Soft zaista jedan od najvećih Pharma CRM ponuđača”, kaže Dario Šafarić, direktor marketinga i prodaje.
Dario Šafarić, direktor marketinga i prodaje tvrtke Media-Soft
Službena galerija slika se nalazi na ovom linku.
O Media-Soft
Media-Soft proizvodi “Farmacentrična rješenja” u segmentu prodaje i marketinga na terenu za svjetske vodeće farmaceutske kuće. Klijenti razlikuju Media-Soft po fleksibilnosti, inovativnosti i cjenovnoj politici. 2010. godine Media-Soft je predstavila prvu Pharma CRM aplikaciju za iPad na svijetu čime je napravila veliki iskorak na svjetskom tržištu i time postala jedna od top 4 svjetska ponuđača.
Media-Soft je osnovana 1996. godine i posluje u više od 50 tržišta s više od 110 raznih farmaceutskih kuća.