Radionice: “Kako posjetitelje internetske stranice pretvoriti u kupce”

Imate internetsku stranicu no od nje slaba korist za poslovanje? Više vam služi da možete reći da ju imate (jer ju imaju i svi drugi) nego što stvarno rezultira novim kupcima? Ukoliko da, vrlo vjerojatno ne koristite na pravi način jedan od najefikasnijih (i najjeftinijih) alata za promociju proizvoda i usluga.

Potencijalni kupci koji žele saznati više o vama i vašoj ponudi najčešće će informacije potražiti na internetskim stranicama i to je prvi korak prema kupnji. Niz je razloga koji će posjetitelja motivirati na donošenje odluke o kupnji i nakon toga učiniti i zadovoljnim kupcem. U virtualnom svijetu ne postoji komunikacija između prodavača i kupca kao u klasičnim trgovinama, već postoje sasvim drugačiji modeli stvaranja odnosa, no krajnji cilj je isti – uspješna prodaja za prodavača i zadovoljstvo kupovinom za kupca.

Na koji način iskoristiti potencijal internetske stranice korištenjem metoda i alata za pridobivanje i zadržavanje kupaca, saznajte na radionici za poduzetnike koju organizira Tehnološko-inovacijski centar Međimurje uz podršku Ministarstva poduzetništva i obrta Republike Hrvatske.

Radionica pod nazivom “Kako posjetitelje internetske stranice pretvoriti u kupce” održat će se u četvrtak 3. travnja 2014. godine u vremenu od 9 do 16 sati u informatičkoj učionici TICM-a na adresi Bana Josipa Jelačića 22B, Čakovec, u kompleksu Centra znanja Međimurske županije.

Radionica je prvenstveno namijenjena direktorima i voditeljima marketinških odjela poduzeća koja koriste internetske stranice kao alat za promociju i prodaju proizvoda ili usluga te žele naučiti više o efikasnim metodama korištenja stranice u svrhu poboljšanja poslovanja. Radionici mogu prisustvovati i ostali koji žele unaprijediti svoje znanje o efikasnom korištenju internetskih stranica. Polaznici će imati prilike raditi na konkretnim primjerima te usvojiti znanja koja mogu primijeniti u vlastitom poduzeću ili prenijeti klijentima.

Radionicu će voditi Ratko Pesek, vlasnik tvrtke Qmini d.o.o. koja se bavi izradom internetskih stranica i digitalnih sadržaja te internet marketingom. Svakodnevno se suočava s većinom izazova u domeni internet marketinga s kojima se susreću poduzetnici te iza sebe ima bogato iskustvo u njihovom rješavanju.

Kao predavač sudjelovao je na Web INDUSTRIJI 2013, godišnjoj konferenciji i sajmu renomiranih marketinških i IT stručnjaka, s temom “Inbound marketing – marketing 21. stoljeća”, gdje je izabran među 5 najboljih predavača konferencije.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije