Izrada studije o poboljšanju prometne strukture u Međimurju

Doktor Goran Kos dipl.ing. prometa s Instituta za turizam grupe za prostor i promet održao je nedavno u Čakovcu prezentaciju pod nazivom “Mogućnosti poboljšanja prometne infrastrukture i odvijanje prometa na području Međimurske županije”.

Sama prezentacija je izrađena na temelju dugogodišnje suradnje Instituta za turizam i Međimurske županije u cilju odvijanja sigurnijeg prometa. Studija je tako podijeljena u nekoliko dijelova. Prije svega trebalo bi, kazao je Kos poraditi na  poboljšanju sigurnosti prometa ispred škola i dječjih vrtića.

Govoreći pak o poboljšanju sadašnje infrastrukture, tu se nameću dva goruća problema, rasterećenja prometa u Murskom Središću, gdje je nakon ulaska u EU došlo do sedamdeset pet postotnog povećanja prometa teških kamiona kroz sam centar grada, čime je promet povećan sa 7500 na 10.000 kamiona, uz naravno svakodnevni promet autobusa i osobnih automobila te posebno u vrijeme turističke sezone.

Druga problematična dionica je cesta između Čakovca i Varaždina, gdje se kroz tri naselja, Nedelišće, Pušćine i Kuršanec bilježi promet od 16.000 vozila. Ako se zna da je na jednoj dionici dovoljno 15.000 vozila da bi se gradila autocesta, onda je to dovoljan podatak o gustoći prometa na dionici od Čakovca do Varaždina i potrebi da se nešto promijeni.


Iz Murskog Središća nije bilo zahtjeva za sredstvima potrebnima za izradu prometne studije

O mogućnosti da se veliki prometni teret u Murskoim Središću smanji uz pomoć stručne studije o novoj regulaciji prometa u tom gradu, međimurski župan Matija Posavec je kazao kako iz Murskog Središća do sada nije bio naručen, niti dostavljen bilo kakav dokument na temelju kojega bi tražili sredstva za izradu nove regulacije prometa.

Bilo bi u redu da se barem naruči idejno rješenje, nešto s čime bi se moglo kod nadležnh institucija tražiti sredstva. Stoga je i slučaj u Murskom Središću primjer kako se bez podloga i potkrijepljene dokumentacije infrastrukturni problemi ne mogu maknuti s mrtve točke, kazao je Posavec.

Tu je još i problem, dodao je župan, 19 kilometara državne ceste Šenkovec – Banfi koju je potrebno obnoviti zbog turističkog potencijala. Zato će u Županiji kada u bilo kojem trenutku osjete da im ta stručna podloga može biti temelj za kandidiranje za sredstva iz EU fondova takvu studiju i naručiti jer je uz nju puno lakše dobiti sredstva europskih fondova, a posebice ako se ona traže i iz državnog proračuna.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije