Božidar Kovač: Svi štede prvo na marketingu što je apsolutno krivo

Božidar Kovač, vlasnik radio postaje Radio Cafe u Čakovcu za rubriku “Moja ideja” portala Poslovni.hr ispričao je svoje viđenje radijskog posla, marketinga, te izazove s kojima se susreo.

Radio Cafe d.o.o. ime je i tvrtke ali i cjelokupnog projekta koji stoji iza tog imena. Radio Cafe. Radio u cafe-baru, odnosno cafe-bar u kojem se nalazi radio. Ideja je to koja je nastajala dugo godina, planirala se pomno i upravo ovih mjeseci došlo je i do finalne realizacije projekta jedinstvenog čak i u ovom dijelu Europe. Tvrtka je prvenstveno namjenjena pružanju medijskih usluga, uređivanju “image-a” u svakodnevnom radu radijske postaje uz najmoderniji radijski standard (produkcija jingle-ova, sweeper-a, najava, reklama, call sign-a, business clock – dakle cjelokupni “audio image” ili “formatirani” radio). Na radiju su zaposleni djelatnici koji su prošli svu obuku koju nudi “formatirani” radio, ili, “radio 21.stoljeća”. Vlasnik firme Radio Cafe d.o.o. je Božidar Kovač, već petnaest godina u radijskom svijetu koji je nakon godina skupljanja iskustva, “dizanja” nekoliko radijskih postaja i sustava, sada odlučio otići korak dalje, povezavši dva posla u jedan i stvorivši jednu novu dimenziju doživljaja spoja radija i cafe bar-a.

– U medijima se nailazi na nerazumijevanje, gleda nas se kao neke koji su došli uzeti novac. Svi štede prvo na marketingu što je apsolutno krivo. Upravo kada se budžeti smanjuju, manjak je novaca u opticaju, treba razmišljati suprotno. Kada je takva situacija, ovo je idealno vrijeme za istaknuti ljudima svoj proizvod ili uslugu. Gleda se danas na svaku kunu i oglašivači trebaju razmišljati da ciljani target (kupci) upravo sada pomnije bira gdje će je potrošiti. Mislim da nikad bolje vrijeme nije za istaći se u masi. Kod općeg blagostanja manje se razmišlja gdje će se pametno utrošiti ili uložiti novac, i upravo u kriznim vremenima, oglašavanje je mudra marketinška odluka. A znamo i da je lokalni medij puno bliži od nacionalnog. To su i pozitivne i negativne strane u ovo doba – ispričao je između ostalog u intervjuu za Poslovni.hr Božidar Kovač.

I mi sa portala eMedjimurje.hr stalno naglašavamo kako je upravo sada idealno vrijeme za izaći iz mase i ukazati na sebe i svoje proizvode i/ili usluge, što uostalom trenutno i već dulje vrijeme rade oglašivači na eMedjimurju.

Cijeli intervju sa vlasnikom Radia Cafe pročitajte klikom ovdje.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije