Nordijci planiraju preuzeti 20 do 30 posto tržišnog udjela u Hrvatskoj

Nordijci planiraju preuzeti 20 do 30 posto tržišnog udjela u Hrvatskoj

Ulagači iz Skandinavije i baltičkih zemalja, koji stoje iza nedavno otvorenog hipermarketa B•Hyper u Lumina centru kod Varaždina, planiraju preuzeti 20 do 30 posto tržišnog udjela u Hrvatskoj, a osim u nas maloprodaju razvijaju i u Srbiji, BiH, Estoniji, Latviji, Litvi i drugim zemljama središnje i istočne Europe, piše tportal.hr.

‘Hrvatsku smatramo državom s najvećim potencijalom rasta zbog budućeg statusa EU članice i zbog svoje strateške lokacije na budućim granicama EU. Stoga se rade analize ponuđenih projekata u drugim gradovima Hrvatske. U tijeku su analize lokacija za nove poslovnice u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Rijeci, Puli i Karlovcu, ali i u Rusiji, Bjelorusiji, Ukrajini, Azerbajdžanu, Gruziji, pa čak i u nekim državama Srednjeg istoka. U pripremi je i akvizicija jednog ili više maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj’, otkriva Knut Kvisvik, predsjednik Uprave B•Hypera, međunarodne tvrtke s više od 20 godina iskustva u sektoru maloprodaje, čiji razvoj podupiru privatni dionički fondovi.

Više od pet milijuna eura uloženo je u prvi hipermarket otvoren u svibnju na pet tisuća kvadratnih metara gdje se nudi oko 30.000 proizvoda te radi stotinjak zaposlenih.

‘B Hyper je obiteljski orijentirani hipermarket koji nudi uslugu visokog standarda u ugodnom, čistom i pristupačnom interijeru. Od drugih se razlikujemo po ponudi svježe hrane i vlastite proizvodnje te dijelu ekskluzivne ponude, a u cilju stvaranja dodatne vrijednosti prilikom kupnje organiziramo niz aktivnosti te djelujemo u skladu s našim sloganom – nabava i zabava’, ističe Karlo Kučan, voditelj trgovine u Varaždinu, koji posebno izdvaja B•Hyper biciklijadu koja je okupila više od dvije tisuće sudionika

Proizvođače pozivaju na suradnju

U B-Hyperu naglašavaju da razvijaju odgovoran odnosa prema zaposlenicima, dobavljačima i lokalnoj zajednici.

‘Od 140 jela koje imamo u ponudi, naša kuhinja svakog dana nudi 40 jela spremljenih iz svježih namirnica i prema recepturama koje jamče kvalitetu i nutricionističku vrijednost. U pekarnici i slastičarnici zaokružena je dnevna proizvodnja kruha, peciva i kolača na tradicionalan način, bez korištenja smrznutih polugotovih i gotovih proizvoda. Nabava voća i povrća dogovara se u suradnji s lokalnim proizvođačima, čime se potrošaču garantira najkraći mogući put ‘od uzgoja do stola’. Surađujemo isključivo s domaćim proizvođačima svježeg mesa, a posebno izdvajamo ribarnicu s bogatim izborom svježe riječne i morske ribe’, kaže Kučan i sve proizvođače u regiji poziva na suradnju, prenosi tportal.hr.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije