Međimurska tvrtka Sobočan, osim inovativnim proizvodima, ističe se i inovativnim projektima društveno odgovornog poslovanja. Kako bi potaknula promjene i ukazala na važnost brige o okolišu, pokrenula je kampanju pošumljavanja koju prati intrigantna marketinška kampanja
Tako su mnogi posljednjih tjedana na internetskim platformama i
billboardima primijetili poruke “Želiš li ovakav luksuz?
Poklanjamo”, koje su navodile na pomisao kako se radi o stvarnim
luksuznim nekretninama i zainteresirale za aktivno praćenje
kampanje. U drugoj fazi kampanje otkriveno je kako je luksuzan
dom koji se poklanja zapravo dom za ptice koji će Sobočan
“izgraditi” s novo zasađenih 8500 sadnica u okviru projekta
pošumljavanja. Akciju mogu poduprijeti i svi zainteresirani, i to
samo osmijehom, jer će za svaki osmijeh prikupljenih putem
Instagram filtera, Sobočan zasaditi jedno drvo.
– U skladu s našom strategijom zelenog poslovanja nastojimo
vratiti zajednici ono što kao resurs koristimo u svom poslovanju.
Tako, kroz akciju pošumljavanja želimo pridonijeti očuvanju i
raznolikosti šuma, koje su naša pluća i stanište brojnim
životinjskim vrstama. Pomalo neobičnom kampanjom željeli smo
privući pažnju, potaknuti javnost na podršku našoj inicijativi
kako bismo zajedno doprinosili čistijem i zdravijem okolišu. Zato
nam je svaki osmijeh koji prikupimo važan u ostvarenju našeg
cilja, istaknuo je Pece Acev, direktor
marketinga iz Sobočana.
Kampanju Sobočana, koja će trajati godinu dana i kulminirati
Festivalom Zeleno na Svjetski dan pošumljavanja, 28. travnja
2023. godine, podržali su i domaći green influenceri
Vedran Grizbaher, Darija Walter
i Zara Hrvatin te mnoge osobe iz javnog života.