Kao voditelj maloprodaje na području sjeverozapadne Hrvatske, Renato Zadravec iz Zasadbrega 'domaći' je ne samo u Međimurju, nego i u Varaždinu, Koprivnici, Zagrebačkoj županiji...
Kako bi obišao svih 16 dućana Mesne industrije Vajde u cijeloj sjeverozapadnoj Hrvatskoj, 52-godišnji Renato Zadravec iz Zasadbrega na tjedan prijeđe između 500 i 600 kilometara.
Kao voditelj maloprodaje za našu regiju, Renato obilazi Koprivničko-križevačku, Varaždinsku i Zagrebačku županiju te, naravno, čitavo Međimurje u kojem je i najviše Vajdinih dućana, njih ukupno devet.
Njegov je posao nadzirati poslovanje maloprodajnih dućana, od lagera i narudžbi do financija na kraju dana. Kad god zatreba, uskoči i za mesni pult ili blagajnu na mjesto prodavača.
– Završio sam ekonomsku školu i moj prvi posao bio je onaj prodavača i volim se vratiti i tom segmentu posla koji mi je do danas ostao vrlo drag, ipak je to ‘prva linija’ u radu s kupcima i tu se najbolje čuju njihovi dojmovi, kaže Renato.
UVIJEK VJERNI
A kupci su, tu nema dvojbe, i dalje vjerni Vajdi.
– Vajda je Vajda, ta je tradicija kod naših ljudi stvarno duboko ukorijenjena, a s obzirom na to da su mnoga prodajna mjesta nedavno obnovljena, poput diskonta u Murskome Središću, kupnja u Vajdi još im je pozitivnije iskustvo, govori Renato.
Kao voditelj maloprodaje radi već punih osam godina, iako je dugi niz godina bio specijaliziran za veleprodaju.
– I tamo sam svakodnevno bio u kontaktu s djelatnicima, trgovačkim kućama pa i kupcima, a domaći sam i u Varaždinu, Koprivnici i Međimurju. Dogodi mi se čak da me ljudi znaju u gradu kad me sretnu povući za rukav i pitati što će biti u ponudi i kaj bude na akciji, smije se Renato.
VEĆ S VRATA ZNAJU
Ljudi poput njega, nadovezat će se i predsjednik Uprave Vajde d.d. Alen Kajmović, Vajdi su apsolutno nezamjenjivi.
– Renato i svi koji u Mesnoj industriji Vajdi rade maloprodaju na području čitave Hrvatske, jer oni povezuju svaki pojedini dućan i čine da sve u svakome trenutku funkcionira besprijekorno. Svaka naša trgovkinja ili trgovac odrađuje svoj dio posla i to radi najbolje što zna, a upravo zbog njih ljudi dolaze u naše dućane. Svoje kupce toliko dobro poznaju da već s vrata znaju tko bi što mogao kupiti i što im tog dana mogu ponuditi i u kojim količinama. To je kao kad dođete u svoj omiljeni kafić, a konobar vam već nosi kavu baš onakvu kakvu uvijek pijete, zaključuje Alen Kajmović.