Glasovima svih članova mreže izabrana je među top tri najbolje u Europi i tako ušla u finalni izbor za pobjednika
Europska poduzetnička mreža Hrvatske koja djeluje u sklopu HGK nominirala je međimursku tvrtku Vuplast za najbolju poduzetničku priču, a glasovima svih članova mreže izabrana je među top tri najbolje u Europi i tako ušla u finalni izbor za pobjednika koji će se održati 19. listopada, javlja Privredni.hr.
Vuplast se već više od 40 godina bavi proizvodnjom i obradom plastike, a tijekom pandemije kao pun pogodak pokazala se njihova razgradiva “biohazard” vreća od 100-postotno reciklirajućeg materijala, koja se pri pranju raspadne, bez negativnih učinaka na perilicu rublja. Takve vreće rabe se za pranje kontaminirane odjeće u bolnicama, vrtićima i domovima za starije osobe.
“Jako smo zadovoljni suradnjom i s Komorom i s EEN-om: promocija poput ovog natječaja dobra nam je referenca i diže nam ugled. Baš su nam se javili potencijalni partneri iz Švicarske koji su vidjeli našu tvrtku na web-stranicama EEN-a i obratili nam se za suradnju. Tako preskačemo one standardne procedure – upoznavanje, inicijalne kontakte i sastanke. Oni vide da smo ozbiljni jer su na nas naletjeli na stranicama etablirane europske institucije na kojoj je i logo Europske komisije. To im ulijeva povjerenje jer znaju da smo provjerena tvrtka kojoj će platiti, a mi ćemo im uredno isporučiti robu. Veliki je to vjetar u leđa”, ispričao je za Privredni.hr Ivan Marciuš, voditelj poslovne logistike u Vuplastu, dodavši kako upravo proučavaju uvjete poslovanja sa Švicarskom.
Ovo je samo nastavak odlične suradnje Vuplasta s EEN-om i Komorom. Naime, u jeku lockdowna upravo su te institucije pomogle tvrtki da stupi u kontakt s francuskom sveučilišnom bolnicom koja je tražila dobavljača topljivih vrećica za bio-opasne stvari. Pregovori su vrlo brzo realizirani i uslijedila je isporuka robe na francusko tržište u roku od deset dana, a danas već rade direktno sa 70 bolnica i brojnim distributerima diljem Europske unije.
“Najteže je probiti led. Kad se odradi prvi posao i kad distributeri odluče investirati u vašu robu, ostalo ide automatizmom. Potražnja je sve veća jer je krenuo drugi val korone i sve je više ljudi hospitalizirano. Mi tome prilagođavamo proizvodne kapacitete, planiramo proširenje pogona i rekonstrukciju skladišne hale, a prijavit ćemo se i za sredstva iz EU fondova”, istaknuo je Marciuš.
Pobjednika natječaja EEN-a za najbolju poduzetničku priču odabrat će odbor menadžera iz Europske komisije, a bit će objavljen u ponedjeljak, 19. listopada, na godišnjoj konferenciji EEN-a Enterprise Europe Network e-Days, koja se ove godine održava virtualno.