Bluetag svoje kolekcije namještaja za eksterijer naziva prema hrvatskim otocima, pa sada u svom asortimanu imaju 4 vanjske kolekcije: Rab, Vis, Hvar i Brach.
Na danima otvorenih vrata domaćeg brenda Bluetag, u novouređenom showroomu, predstavljene su dvije nove kolekcije – Brach i Hvar.
Kao što je već otprije poznato, Bluetag svoje kolekcije namještaja za eksterijer naziva prema hrvatskim otocima, pa sada u svom asortimanu imaju 4 vanjske kolekcije: Rab, Vis, Hvar i Brach.
– Inspiraciju u Brach kolekciji pronašli smo u bračkom kamenu i
drvu masline, koje u izobilju raste na otoku Braču. Proizvodi iz
te kolekcije izrađeni su iz cjevaste konstrukcije, sa posebno
dizajniranim uzorkom lima. Veliki novitet na koji smo jako
ponosni je rukohvat stolice, izrađen od pravog bračkog kamena.
Nešto slično ne može se vidjeti ni na top sajmovima jer je
potpuna novost, da se kamen koristi kao rukohvat.
Kod Hvar kolekcije su nam glavne vodilje bile jednostavnost,
minimallizam i oštre linije. Stolica je bila prvi komad u
kolekciji sa specifičnim dizajnom rukonaslona, koji stolici daje
jednu potpuno novu dimenziju isto kao i leđni naslon, koji
cijeloj kolekciji daje prepoznatljivost – ističe voditelj
brenda.
Bluetag je na tržištu od 2014. godine te u svom asortimanu ima već poveći broj proizvoda, od kojih je najpoznatija stolica Cavea.
Osim novih kolekcija, u novouređenom showroomu, mogu se vidjeti i isprobati svi proizvodi brenda Bluetag iz prijašnjih kolekcija.
– Imali smo mnogo zanimljivih sastanaka i inspirativnih razgovora te smo izuzetno zadovoljni sa odazivom. Ovim putem od srca zahvaljujemo svim posjetiteljima, prijateljima i partnerima na posjeti i iskazanom interesu za naše proizvode – poručuju iz Bluetaga.