Točno u 8 sati trgovina je otvorila vrata pred kojima je čekalo mnoštvo znatiželjnih kupaca koji su svojim vozilima napunili ogromno parkirališta. Gostoljubivi domaćini pobrinuli su se da svi namjernici s ovih prostora odu zadovoljni.
Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj danas u ranim jutarnjim satima je prigodnom svečanošću otvorio vrata svojoj 96 trgovini i drugoj u gradu Čakovcu. Riječ je o trgovini izgrađenoj prema novom konceptu gradnje i dizajna, a koja će kupcima nuditi ugodan i moderan prostor za kupovinu te, kao i uvijek, najsvježije proizvode najboljeg omjera cijene i kvalitete. Takva se trgovina od danas nalazi na adresi Stjepana Radića 31 Čakovec.
Trgovinu su svečano otvorili voditeljica trgovine Marijana Jurenec i gradonačelnik Grada Čakovca Stjepan Kovač, samo otvorenje je vodio stand-up komičar Goran Vugrinec Goc, dok su Dječji zbor ‘Čakovečki mališani’ i Kulturno umjetničko društvo Žiškovec razveselili sve namjernike svojim glazbenim i plesnim programom.
Za sve posjetitelje i kupce Lidl je pripremio podjelu svojih finih krafni, bombona, kave i balona, kao i posebne akcije i pogodnosti pri kupnji. Govoreći na otvaranju Stjepan Kovač je rekao kako vjeruje da ovo nije zadnja trgovina na ovim prostorima i da je ona rezultat pomnog planiranja uprave Lidla, a što je dokaz kako je Čakovec sredina u koju valja ulagati, a što je u više navrata dokazano.
– Posebno me raduje što je ova investicija rezultirala novim zapošljavanjem, a to je ono što je nama u Gradu Čakovcu najbitnije. Isto tako sređena je kompletna komunalna infrastruktura oko ovog objekta. Raduje što se Lidl uključio u društvene tijekove grada pa je dogovoreno da se stotinjak metara niže u Ulici D. Cesarića iduće godine uz njihovu pomoć biti obnovljeno dječje igralište poput onog na ulazu u Perivoj Zrinskih za koju je prigodu Lidl izdvojio 25.000 kuna u ovom dijelu grada – rekao je Kovač.
– Sretni smo i zadovoljni što smo danas otvorili svoju drugu prodavaonicu u Čakovcu. Izgrađena je po novom konceptu izgradnje i dizajna što pretpostavlja veću prodajnu površinu, veću pekaru, veći asortiman pa smo za naše kupce ovom prigodom pripremi popust na pekarske proizvode od 305, a to će biti u naredna tri dana – rekla je Marina Dijaković, voditeljica korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska.
Dodala je kako je ovo druga trgovina u gradu i da je Lidl prepoznao grad gdje ih ljudi vole, a prepoznat je i rad tržišta ovog međimurskog kraja, a što ne isključuje da u dogledno vrijeme na međimurskim prostorima ne nike neki novi Lidlov prodajni objekt.