
Točno u 8 sati trgovina je otvorila vrata pred kojima je čekalo mnoštvo znatiželjnih kupaca koji su svojim vozilima napunili ogromno parkirališta. Gostoljubivi domaćini pobrinuli su se da svi namjernici s ovih prostora odu zadovoljni.
Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj danas u
ranim jutarnjim satima je prigodnom svečanošću otvorio vrata
svojoj 96 trgovini i drugoj u gradu Čakovcu. Riječ je o trgovini
izgrađenoj prema novom konceptu gradnje i dizajna, a koja će
kupcima nuditi ugodan i moderan prostor za kupovinu te, kao i
uvijek, najsvježije proizvode najboljeg omjera cijene i
kvalitete. Takva se trgovina od danas nalazi na adresi
Stjepana Radića 31 Čakovec.

Trgovinu su svečano otvorili voditeljica trgovine Marijana Jurenec i gradonačelnik Grada Čakovca Stjepan Kovač, samo otvorenje je vodio stand-up komičar Goran Vugrinec Goc, dok su Dječji zbor ‘Čakovečki mališani’ i Kulturno umjetničko društvo Žiškovec razveselili sve namjernike svojim glazbenim i plesnim programom.
Za sve posjetitelje i kupce Lidl je pripremio podjelu svojih
finih krafni, bombona, kave i balona, kao i posebne akcije i
pogodnosti pri kupnji. Govoreći na otvaranju Stjepan Kovač je
rekao kako vjeruje da ovo nije zadnja trgovina na ovim prostorima
i da je ona rezultat pomnog planiranja uprave Lidla, a što je
dokaz kako je Čakovec sredina u koju valja ulagati, a što je u
više navrata dokazano.

– Posebno me raduje što je ova investicija rezultirala novim zapošljavanjem, a to je ono što je nama u Gradu Čakovcu najbitnije. Isto tako sređena je kompletna komunalna infrastruktura oko ovog objekta. Raduje što se Lidl uključio u društvene tijekove grada pa je dogovoreno da se stotinjak metara niže u Ulici D. Cesarića iduće godine uz njihovu pomoć biti obnovljeno dječje igralište poput onog na ulazu u Perivoj Zrinskih za koju je prigodu Lidl izdvojio 25.000 kuna u ovom dijelu grada – rekao je Kovač.
– Sretni smo i zadovoljni što smo danas otvorili svoju drugu
prodavaonicu u Čakovcu. Izgrađena je po novom konceptu izgradnje
i dizajna što pretpostavlja veću prodajnu površinu, veću pekaru,
veći asortiman pa smo za naše kupce ovom prigodom pripremi popust
na pekarske proizvode od 305, a to će biti u naredna tri dana –
rekla je Marina Dijaković, voditeljica korporativnih komunikacija
Lidl Hrvatska.

Dodala je kako je ovo druga trgovina u gradu i da je Lidl
prepoznao grad gdje ih ljudi vole, a prepoznat je i rad tržišta
ovog međimurskog kraja, a što ne isključuje da u dogledno vrijeme
na međimurskim prostorima ne nike neki novi Lidlov prodajni
objekt.



























