FOTO Tvrtka Marti d.o.o. iz Preloga otvorila novi proizvodni pogon

Za kraj kalendarske 2017. godine u Gospodarskoj zoni sjever u Prelogu svečano je otvoren novi proizvodni pogon tvrtke Marti d.o.o. iz Preloga.

Ime Marti znači Mario i Tina, imena vlasnika tvrtke brata i sestre, Marija Petkovića i Valentine Vrbanec. Tvrtka posluje 18 godina i to na međunarodnom tržištu, a proizvode isporučuju u 30 zemalja.

Njihovi glavni kupci su Coca Cola internacionalno, Red Bull internacionalno, Molson Coors (najveća pivska grupacija u koju ulaze Stella, Becks, Budweiser, Zagrebačka pivovara, Jelen pivo i drugi), Carslberg internacionalno, Heineken internacionalno, Rauch internacionalno, Nestle internacionalno, Samsung, znači svi premium kupci.

– Ne smijemo zaboraviti i našeg najvećeg kupca, a to je McDonald’s, u razgovoru su nam rekli brat i sestra, Mario i Valentina.

Tvrtka Marti ima dva glavna proizvodna procesa, a to su reklamni proizvodi i komponente strojeva. U komponentama strojeva također surađuju s premium kupcima kao što su Kostwein machinenbau, Leggett & Platt, Kintec solution, Vogel und Noot, Zimmer machinenbau.

U tvrtci Marti trenutno radi 90 zaposlenih te se jako brinu o radnoj atmosferi, implementiraju BOOM (Bussiness operation and organization and model), gdje vertikalno povezuju sve zaposlenike. Svakodnevno i kontinuirano pospješuju svoje procese i u to se uključuju zaposlenici.

Veliku pažnju pridaju školovanju zaposlenika na svim odjelima. Zaposleno je sedam inženjera te dva industrijska dizajnera. Marti ima zaokruženi proizvodni proces, od same ideje pa do finalnog proizvoda, tzv. “in house” od odjela metalne proizvodnje, drva, printa i pleksiglasa.

Ove godine ostvario im se obiteljski san kada je otvoren novi proizvodni pogon na površini od 3100 metara kvadratnih. Sveukupno u proizvodnji imaju pokriveno 5000 metara kvadratnih, dok sveukupno imaju 20000 kvadrata zemljišta. Novom proizvodnom halom dobiven je veći proizvodni kapacitet, a zaposlenici imaju više slobode u svom radu. Nova proizvodna hala ne samo da im olakšava proces proizvodnje, već i nameće obavezu za daljnje širenje tvrtke.

Marti na godišnjoj razini raste oko 10% u prihodima, a novi zadaci i ciljevi u predstojećoj 2018. godini su dodatno opremiti pogon i podići proizvodnju. Planiraju kupiti novi laser, koji će im dati mogućnost većeg kapaciteta i kontrole samih proizvoda. Kako naglašavaju vlasnici Mario i Valentina, tijekom cijele 2018. planiraju ulagati u tehnološki park tvrtke.

Prije izgradnje novog proizvodnog pogona tvrtka Marti je bila “razasuta” po donjem Međimurju, od Preloga do Svete Marije, a upravo ovaj pogon ih je okupio u jednu cjelinu te im svakako smanjuje financijske rashode, posebice cijenu rada, od prekovremenih sati do troškova manipulacije. Poboljšana je međuljudska komunikacija, a što je najbitnije poboljšala se radna atmosfera.

Tvrtka Marti izvozi svoje proizvode u visini od 85% sveukupne proizvodnje, a najviše u Austriju, Njemačku, Švicarsku i Italiju. Marti živi vrijednosti: kompetentnost, odgovornost, upornost, timski duh, inovativnosti i pravednost. Dodana vrijednost tvrtke Marti jest “CAD-CAM” rješenje što znači da kada dizajneri naprave 3D objekt koji je nacrtan u CAD-u, automatski je prikazan na svakom stroju, čime se proces ubrzava te se u svakoj fazi proizvodnje dodatno kontrolira proizvod.

Investicija izgradnje novog proizvodnog pogon u vrijednosti je od 15 milijuna kuna.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije