Pitanje raskrižja i njihovog funkcioniranja na području grada Varaždina ponovo je aktualizirano na 3. sjednici Gradskog vijeća Grada Varaždina. Na taj problem ukazalo je nekoliko gradskih vijećnika.
Gordana Marsenić, SDP-ova vijećnica, upozorila je na niz problematičnih raskrižja u Varaždinu, u Optujskoj ulici, raskrižje Međimurske i Koprivničke ulice…
– To su problematična raskrižja i kad semafori rade, a kad ne rade stanje je mnogo gore – kazala je Marsenić.
Istaknula je kako je svjesna da gradska vlast nema ovlasti nad tim točkama, no dodala je kako je moguće utjecati kroz inicijative.
I Natalija Martničević, vijećnica iz redova Reformista, ukazala je na problematiku raskrižja i problema koje nose.
– U slučaju da semafori ne rade, nužno je da policija kontrolira ta raskrižja – istaknula je Martinčević.
Gradonačelnik Ivan Čehok odgovorio je na pitanja vijećnika te i sam istaknuo kako su potrebne promjene, no kako se njegovo razmišljanje ne poklapa s onime što govori struka.
– Nažalost, ovlasti Gradske uprave, što se tiče cesta koje nisu pod našom upravom, su ograničene. Mi možemo upozoriti nadležne, no tu je i granica u našim ovlastima – kazao je Ivan Čehok.
Posebno problematična točka jest križanje Koprivničke i Međimurske ulice, a tu, ističe Čehok, struka ne odobrava gradnju rotora.
– Struka misli da tu ima previše smjerova i da je rotor loša opcija. Ja nisam takvog mišljenja i smatram kako bi rotor tu dobro došao. Predložit ćemo da se tu izgradi rotor, no ne možemo reći da će to biti prihvaćeno – dodao je Čehok.
Istaknuo je i kako su varaždinska raskrižja zapravo mala u odnosu na raskrižja drugih gradova pa tu sigurnost uvelike ovisi i o kulturi vožnje samih građana.
– Možda smo mi varaždinci prekomotni što se raskrižja tiče, ponekad vozimo kao da raskrižja niti nema.
Podsjetimo, upravo na tom je raskršću 1. srpnja ove godine život izgubio 49-godišnji vozač mopeda iz Pušćina.