Da se trud isplati već su davno pokazali, a da uz izuzetnu volju posjeduju i kvalitetu pokazuju na svakom projektu. Ekipa koju su okupili oko sebe pokazala se kao pravi magnet za privlačenje najvećih i najbolji partnera, a projekti na kojima rade odašilju u svijet neku novu sliku o našem lijepom Međimurju i bogatoj ponudi koja se u njoj nalazi.
Kroz svoj kratki vijek postojanja ova tvrtka postala je prepoznatljiva upravo po svojoj kvaliteti rada, a sa svojim projektom Lovely Medjimurje uspjeli su svijetu pokazati sve ljepote našega Međimurja. A da je tome tako svjedoči i nedavna suradnja s tvrtkom Rimac Automobili. Ono što je privuklo Rimac Automobile je njihov način rada, način na koji uspijevaju istaknuti ono najljepše iz svega što ih okružuje.
Ova mlada ekipa uspjela je predstaviti Međimurje kao idealnu destinaciju u kojoj će Rimac Automobili snimiti promidžbeni video za svoj električni bicikl Greyp. Važnost projekta prepoznale su i LifeClass Terme Sveti Martin koje su se isto tako uključile u projekt, ali i Davor Fileš iz tvrtke Eltel iz Čakovca koji pomažu u realizaciji cjelokupnog projekta.
Mladoj ekipi Lm komunikacija povjereno je da u potpunosti osmisli cjelokupni koncept videa. Od odabira lokacija na kojima će se snimati, osmišljavanja koncepta videa te završne finalizacije. Velika pozornost pridavala se odabiru lokacija kako bi se stavila pozornost na sam proizvod, ali i kako bi se same lokacije prikazale kao “bike friendly”.
Već dugi niz godina Međimurje se profilira kao biciklistička destinacija, veliki doprinos tome dale su i LifeClass Terme Sveti Martin, a ovaj video dati će priliku da se Međimurje prikaže široj, ciljanijoj, publici nego do sada.
– Za lokacije snimanja mogli smo odabrati bilo koji dio Hrvatske, ali ipak smo se odlučili ostati ovdje u Međimurju jer je ono idealno za biciklizam. Jedna od lokacija na kojoj snimamo je Mađerkin breg s kojeg se pružaju prekrasni prizori na naše Međimurje – rekao nam je Nikola Budiša.