Najte nikaj zameriti: Mystery shopper u čakovečkom restoranu Shamperu

>> Najte nikaj zameriti: Mystery shopper u čakovečkom restoranu Shamperu

Restorani u kojima se stvara jelo

Bez obzira dali u restorane u kojima se stvara jelo odlazimo rijetko, povremeno ili često, od restoranske ponude uvijek očekujemo više. Više od fast fooda, više od sadržaja stola u tvrtki ili vlastitom domu. Očekujemo za nas uređen ambijent, obrazovano osoblje, vrhunsku opremu, jelo koje se pamti i cjelovitu ponudu zbog koje ćemo s nestrpljenjem vrebati priliku za povratak ili rado dati preporuku svojima najvažnijima. Zbog čega gost ima pravo sve to očekivati? Ima više odgovora, ali jedan natkriljuje sve ostale: gost uslugu plaća svojim novcem. Za svoj novac slobodno traži i mora dobiti najbolje. Nije to oholost, već okrutna istina tržišta koju prečesto čujemo u maksimi “gost/kupac je uvijek u pravu”. Na tragu prve rečenice, osobito ako imamo potrebu u restorane voditi i svoje prijatelje, goste ili poslovne ljude nameće nam se jednostavno pitanje: ima takvih restorana u Međimurju? Ima.

Općenito, brojkom restorana ima dovoljno, a biramo ih po osobnom iskustvu, posebnoj preporuci ili istaknutijim uvrštenjima u ove ili one rubrike u magazinima, portalima ili pak na tragu određenih priznanja na državnoj razini. O kvaliteti je potrebno objektivno govoriti, poticati ju i omogućavati. Ona se ne događa slučajno niti na nepredvidivom mjestu. Kvaliteta mora biti stvar odluke i sustavnog rada. Kampanjom “Najte nikaj zameriti” Turistička zajednica međimurske županije provodi sustavno i kompleksno ocjenjivanje i podizanje kvalitete/ponude međimurskog ugostiteljstva.

Idućih tjedana ćemo u rubrici Vino i Hrana objavljivati kako je u restoranima diljem Međimurja prošao dolazak tajnog gosta!

Mjere i metode su definirane još tokom 2014. godine na sjednicama županijskog turističkog vijeća, a javno objavljene u ovom županijskom tjedniku i na www.visitmedimurje.com – službenoj web stranici TZ MŽ. Jedan od ciljeva je i taj da se restorani javnosti predstave, a prvenstveno da se postigne realna slika kvalitete u sezoni 2014/2015 koja će završiti dodjelom oznaka Međimurski Gurman odnosno Zlatni Međimurski Gurman onima najbolje ocijenjenima.

Osvajanje oznaka nije jednostavno, ali dosadašnje ocjene Mystery shoppera pokazuju da su ostvarive. Reakcije s terena, nakon objava ocjena, su različite. TZ MŽ kampanju provodi s pojačanim senzibilitetom prema svim stranama u velikoj želji da se Gostu ponudi pomoć i objektivna informacija. Na putu do svakog vrijednog rezultata grije sunce i hlade mrazevi, a presudno je suglasje i odlučnost za ostvarenjem pomaka. Međimurje ih zaslužuje, a pomaci na bolje jamče svim razinama društva topliji i bistriji pogled u sutrašnji dan.

Mystery shopper u Shamperu

Prije nekoliko dana MS je u čakovečkom Starom gradu Zrinskih posjetio bistro & winery Shamper. Maksimalan zbroj koji određeni restoran može osvojiti iznosi 340 bodova. Nakon dvosatne večere i boravka u restoranu gost je sumirao zapažanja i ocijenio doživljeno. Sveukupan zbroj: 312 bodova. Za osvajanje znaka kvalitete “Međimurski Gurman” potrebno je prikupiti preko 199 bodova, a za prestižnu oznaku “Zlatni Međimurski Gurman” preko 289 bodova. Već smo nekoliko puta naglasili kako je kategorija JELA presudna kategorija za postizanje određenog znaka/priznanja kvalitete.

Važne su ocjene iz svih kategorija (prostor, osoblje, oprema, jela i ponuda), ali bodovni elementi iz rubrike JELA su presudno mjerilo. Za osvajanje Međimurskog Gurmana potreban je minimum od 44 boda, a za oznaku Zlatni Međimurski Gurman 61 bod. Zbirom od 312 bodova bistro & winery Shamper je u dosadašnjem toku kampanje od svih ocijenjenih restorana prikupio najviše ocjene. U grupaciji JELA Shamper je osvojio 59 bodova. Visoki sveukupni zbir i 59 u zoni JELA postavljaju Shamper na najvišu poziciju u grupi restorana s oznakom Međimurski Gurman. Čestitamo cijelom ansamblu mladog restorana!

Tablicu bodova pogledajte OVDJE

Samo nekoliko naglasaka iz službenog zapisnika:

“Vanjski izgled restorana vrlo uredan. Interijer vrlo efektan, jednostavan i vrlo uredan. Prihvat od strane osoblja srdačan i korektan, usluga tokom večere izrazito precizna, nenametljiva i vrlo korektna. Jela: lijepa prezentacija, okusi izrazito čisti, uredni, uravnoteženi, visoka svježina namirnica i izrazita organoleptička čistoća. Tek simbolično, ali doista simbolično su zasmetali poneki sitni detalji u juhi od celera i hrena, pireu, ribljoj juhi i gibanici, dok je Lungić sa pireom i slatkim umakom od šljiva doslovno briljirao – meso izvrsno pečeno, sočno, pire ispravan i umak vrlo dobar. Jelo odlično u svim segmentima.

Slučajnim izvlačenjem iz šešira određen je poredak posjete svim restoranima Međimurja. Sa sve većim zanimanjem iščekujemo nove zapisnike i nove bodove. Čitatelji, gosti, domaćini: Najte nikaj zameriti!

<<<<< Najte nikaj zameriti: Mystery shopper u čakovečkom restoranu Barok <<<
<<< Najte nikaj zameriti: Mystery shopper u Hotelu Panorama <<<
<<< Najte nikaj zameriti: Mystery shopper u restoranu Trattoria Rustica<<<
<<< Najte nikaj zameriti: Mystery shopper u Mamici <<<
<<< Najte nikaj zameriti: Mystery shopper u Maloj Hiži <<<

Najnovije