U narednom razdoblju će liječnica u Zdravstvenoj ambulanti u Kotoribi Snježana Permozer – Hajdarović, dr. med. prikupljati mišljenja pacijenta vezano uz reorganizaciju rada u svojoj ordinaciji prije svega glede učinkovitosti, a na zadovoljstvo svih pacijenata.
– Već neko vrijeme razmišljam da uvedemo naručivanje u ordinaciji. Trenutno se na pregled može naručiti samo petero pacijenata. Razmišljam da uvedemo naručivanje po uzoru na Donju Dubravu jer su tamo pacijenti zadovoljni takvim načinom rada, napisala je na službenom Facebook profilu.
Što to znači?
Do 10 sati u jutarnjoj i do 16 sati u popodnevnoj smjeni rješavali bi se nenaručeni, a nakon toga naručeni do 12:50 u jutarnjoj te 19:10 u popodnevnoj smjeni. Tokom cijelog radnog vremena, prednost bi i dalje imali hitni slučajevi (napomena: hitni slučaj nije temperatura od 38 uz povećani limfni čvor i dobro opće stanje, pregled jer se bude zatvorila apoteka, a drugi dan se negdje putuje, i slično).
I naravno, svi moraju prihvatiti vjerojatnost da će doći do pomicanja termina (ako naručujemo u razmaku od npr. 10 minuta i dođe neki otpust iz bolnice za kojeg će mi trebati barem pola sata ili neki hitni slučaj ili neki predstavnik ili neka kontrola….), napisala je dr. Permozer Hajdarović.
Još jedna ideja je da se uvede telefonsko naručivanje lijekova samo u određenom periodu (npr. 12-13:30 u jutarnjoj, 18-19:30 u popodnevnoj smjeni) jer cjelodnevna zvonjava telefona poprilično ometa rad medicinske sestre. Pozvala je pacijente da se aktivno uključe u raspravu svojim konstruktivnim prijedlozima.