Vratio proizvod za mršavljenje, a povrata novca godinu dana nema

Vukanovčar” – društvo za zaštitu potrošača Međimurja i portal eMedjimurje.hr pokrenuli su zajednički rubriku putem koje se možete obratiti ukoliko smatrate da su povrijeđena vaša potrošačka prava te pitati kako i na koji način se zaštiti.

Pitanje:

Prošle godine kupio sam putem internet prodaje suplement za mršavljenje zelena kava (coffe green) za 300 kn. Oni su naveli da ukoliko kupac bude nezadovoljan – može vratiti robu i dobiti povrat novca. Nakon 10 dana ja sam vidio da ne djeluje i obavijestio mailom da vraćam proizvod i pitao za adresu.

Dobio sam odgovor da su primili moj zahtjev i da će on biti obrađen u USA kroz 2-3 mjeseca ali adresu kamo vratiti proizvod nisu dali. Sada je prošlo godinu dana i nakon nekoliko mailova požurnice oni šute. Očito sam prevaren a pretpostavljam da nisam samo ja. Koja su mi prava i mogućnosti sada?

Odgovor:

Kroz reklamaciju možete ostvariti Vaše pravo iz članka 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/2014). Međutim, kako Vaša reklamacija još uvijek nije riješena nakon godine dana dopisivanja s trgovcem, savjetujemo da žurno pošaljete pisanu reklamaciju preporučenim pismom PODRUČNOJ JEDINICI – SLUŽBI INSPEKCIJSKOG NADZORA U VARAŽDINU, Stanka Vraza 4, 42 000 Varaždin (Tel: 042 301-701, email: infopjvz@mingo.hr).

Savjet je, prije pisanja prijave Tržišnoj inspekciji, dobro proučiti Opće uvjete (koje možete naći na stranici web-shopa). U općim uvjetima web-shopa pokušajte pronaći detalje o kršenju odredaba Zakona o zaštiti potrošača i ugovornog odnosa između Vas, kao kupca i web-shopa (trgovac).

U reklamaciji detaljno opišite cijelu kronologiju Vašeg slučaja, te naglasite kako Vašu pritužbu temeljite na člancima 10, 43 i 138. Zakona o zaštiti potrošača i člancima 3,4,5 i 7. Zakona o obveznim odnosima, te prekršene odredbe općih uvjeta web-shopa. (Za Vukanovčar mr.sc. Ilija Rkman)

Smatrate li da su povrijeđena vaša potrošačka prava, a ne znate kako se zaštititi, pitajte nas na pitanja@emedjimurje.hr.

Arhiva članaka:

>>> Zaštita potrošača: Kako do svojih prava kod mobilnih operatera?
>>> Zaštita potrošača: Prevarili me pred kućnim pragom – što da radim?
>>> Često se pitate: Plaćati HRT pristojbu ili ne? Evo odgovora

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije