Volonterski ured organizira radionicu “Menadžment volontera”

Volonterski rad, pored dobre volje volontera, zahtijeva i puno znanja i  vještina s područja vođenja volontera i motivacije volontera od strane organizatora volontiranja. Iz tih razloga, Volonterski ured Međimurja organizira radionicu “Menadžment volontera” putem koje organizacijama/institucijama nudi pomoć pri uspostavi i vođenju svojih volonterskih programa.

Teme radionice su planiranje uključivanja volontera, volonterski pravilnik, volonterski ugovor, opis radnog mjesta volontera, dovođenje volontera, kako motivirati volontere i evaluacija volonterskog programa. Radionica je dvodnevna, a održava se u petak 31. siječnja od 9 do 15 sati i u subotu 1. veljače 2014. od 10 do 15 sati, u prostorijama Autonomnog centra – ACT, Dr. Ivana Novaka 38 u Čakovcu (zgrada Starog hrasta).

Klikom ovdje skinite prijavnicu te je popunite, pošaljite poštom, faxom ili emailom (podaci su unutar prijavnice) najkasnije do utorka 28. siječnja 2013. do 12 sati na kontakte priložene u prijavnom listu (broj sudionika je ograničen). Udruga Autonomni centar – ACT iz Čakovca, koja provodi program Volonterskog ureda Međimurja, snosi troškove radionice, troškove ručka i osvježenja tijekom radionice te radnih materijala.

Održavanje radionice financirano je sredstvima Ministarstva socijalne politike i mladih. Voditeljica radionice je Ana Mikulić, koordinatorica programa Volonterskog ureda Međimurja.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije