Predstavljen bilten Zelenog telefona

Zeleni telefon je linija na koju se građani javljaju s ciljem prijavljivanja problema uočenih u okolišu na jedinstveni telefonski broj 062 123 456. Bilten Zelenih Telefona završni je produkt projekta “Mreža Zelenih Telefona” financiranog od Ministarstva zaštite okoliša i prirode.

Projekt je započeo u srpnju 2011. godine i trajao do kraja kolovoza 2012. godine. Kroz ovaj projekt detaljnom analizom prijava s osvrtom na najčešće prijavljivane probleme po županijama, suradnju s nadležnim službama, profil prijavitelja i ulogu ZT-a u procesu rješavanja prijave, cilj im je bio ukazati na manjkavosti i prednosti dosadašnje suradnje te ukazati na mogućnosti njenog poboljšanja.

Isto tako, analizom poziva prikazali su najčešće probleme s kojima se aktivisti i prijavitelji suočavaju. Analiza prijava u elektronskom i tiskanom obliku završni je produkt niza aktivnosti: svakodnevna dežurstva i redovno zaprimanje poziva, kontaktiranje nadležnih službi, terenska provjera prijave, evidentiranje i analiza kroz postojeće obrasce, narativno izvještavanje koordinatoru Mreže, objava savjeta i članaka na internetu stranica Mreže.

Zeleni telefon Zaštitarsko-ekološke organizacije Nobilis građani su u drugom tromjesečju 2012. godine nazvali ukupno 193 puta. U odnosu na isto razdoblje prošle godine broj poziva se gotovo utrostručio. Najveći broj poziva, 38 %, odnosio se na kategoriju “buka” i 31% na “zrak”. Povećan broj poziva pokazatelj je prepoznavanja Zelenog telefona kao servisa na usluzi građanima, te kontinuiteta u njegovom radu, koji u okviru Nobilisa djeluje već deset godina.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije