Kad učenici dobiju inspiraciju pri pisanju zadaćnica i sastavaka, često puta misli preoblikovane u riječi ispadnu komično. Profesor Ivan Pranjić iz gimnazije u Čakovcu skupio je neke od najzanimljivijih “bisera” svojih učenika koje prenosi portal Srednja.hr.
Učenički “biseri”:
Gledam ja temu, a gleda ona mene. Ustanak Isusa Krista iz mrtvih. Primijetila sam da su mi se usne razvukle u smiješak. Vrijeme brzo prolazi, ja se mijenjam, a da toga nisam ni svjesna. Zahvaljujući ovom sportu imala sam čast proputovati cijelu Hrvatsku, osobno upoznati župana, a i mnoga druga poznata lica za koja ne bih u životu ni čula. Znatiželjna i naivna, odlučila sam uz nagovor nekolicine dečkiju probati travu.
Ma koliko se trudila samoća me dira i dira, ne da mi mira i šapće, tiho mi šapće o samačkoj samoći usamljenog samca, ali nisam sama, nisam. Imam suzu i imam svjetlo samoće koje sjaji onim punim, zadivljujućim sjajem, da zadivljujućim… Taj osjećaj, ta potpuno neopisiva emocija popunjava me već dosta dugo.
Čovjek koji zna uzvratiti ljubav svome bližnjemu samo načinom na koji prima ljubav smatram da nije dovoljno iz razloga što se takvim postupcima uspostavlja kontekst službenog poslodavanja u kojem ne prevladava nikakva subjektivnost.
Književno razdoblje je određeno vremensko razdoblje u kojem nastaju određane vrste književnog roda, tj. svako književno razdoblje označeno je određenim načinom pristupa književnom djelu, okarakterizirano nekim različitostima u odnosu na druga književna razdoblja. Književna kritika često je strogo kritična. Invokacija je izazivanje bogova i muza. Francuski ep Pjesan o Ronaldu.