GRAD ČAKOVEC

LAKŠE KROZ GRAD Novi rotor u Čakovcu uskoro se pušta u promet

Projekt, vrijedan više od 350.000 eura, izvodilo je poduzeće Tegra d.o.o., a cilj je bio povećati sigurnost i protočnost prometa na ovom frekventnom dijelu grada

Rekonstrukcija raskrižja ulica Tome Masaryka i Ivana Mažuranića u Čakovcu, koja je započela 4. studenoga 2024. godine, je završena. Sada samo preostaje posljednji pregled te da policija potvrdi kako je signalizacija postavljena po svim pravilima. A to će se, prema informacijama koje imamo, dogoditi u ponedjeljak ili utorak.

Projekt, vrijedan više od 350.000 eura, izvodilo je poduzeće Tegra d.o.o., a cilj je bio povećati sigurnost i protočnost prometa na ovom frekventnom dijelu grada. Iako je završetak radova bio planiran do kraja siječnja 2025. godine, radovi su se produžili do sredine ožujka. Vrijeme nije išlo radnicima na ruku.

Predsjednik Uprave Tegre d.o.o., Ivan Kolarić, pojasnio je još početkom siječnja kako radnici muku muče s lošim čakovečkim cestama.

Naime, dio grada na kojem se gradi kružno raskrižje nekada je bio – močvara. “Osim Starog grada sve ostalo su bila močvarna područja, s navozima šljunka, zemlje i tko zna čega još. Nijedan metar dužni skoro nije istog geološkog sastava”, objasnio je Kolarić, kao i posljedično kašnjenje radova jer se uvjeti gradnje trebaju prilagoditi situaciji na terenu.

Tijekom proteklih mjeseci promet se odvijao prema posebnoj regulaciji, a Masarykova ulica jednim je dijelom zatvorena zbog radova na izgradnji kružnog raskrižja.

Promet je potom preusmjeren na obližnje prometnice, uključujući Ulicu kralja Tomislava, što je pak mučilo čakovečku gradsku vijećnicu Vesnu Baranašić. U više je navrata spomenula problematiku sigurnosti učenika koji pohađaju I. osnovnu školu Čakovec, a o tome je riječi bilo i na aktualnom satu posljednje sjednice Gradskog vijeća Grada Čakovca u mandatu 2021.-2025. koja se održala u srijedu, 12. ožujka.

Gradonačelnica Ljerka Cividini kratko se osvrnula na kritike vijećnice, da nije dobro promišljen projekt obnove raskrižja jer se promet trebao zatvoriti u ljetnim mjesecima, kada nema nastave.

Naime, gradonačelnica je objasnila kako je u ljetnim mjesecima bilo nemoguće zatvoriti tu dionicu zbog Porcijunkulova jer bi nastao prometni kolaps.

Sigurnost na cestama je zadovoljavajuća, jer se ne koristi samo Ulica kralja Tomislava kao obilaznica. Nužno je bilo obnoviti prometnice koje su izgrađene 60-ih godina 20. stoljeća – a za tako veliki zahvat potrebno je zatvoriti jedan dio ceste.

Ako se želi nešto napraviti i obnoviti, mora se imati i strpljenja u prometu dok ne završe radovi. Tako je to u Čakovcu – nije dobro kada se radi, a nije ni dobro kada se ne radi.

Iz naše mreže
Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije