
Danas je na snazi bojkot kupovine, no situacija na terenu u Međimurju pokazuje da se navike potrošača teško mijenjaju
Parkinzi u trgovinama bili su puni, a promet u ulicama nije jenjavao – ljudi su i dalje masovno izlazili na kupovinu, unatoč pozivima organizatora da se bojkotira kupovina u vrijeme podizanja cijena.
Organizatori bojkota poručuju da je cilj poslati trgovcima jasnu poruku: “Dok god nastavljate kupovati, podržavate rast cijena.” Iako je bojkot već postao redovita praksa, čini se da je utjecaj na ponašanje potrošača još uvijek slab.
Kako bi dodatno educirali javnost i povećali učinkovitost, organizatori će danas u 13 sati predstavili novu aplikaciju koja bi trebala pomoći potrošačima da bolje razumiju zašto je bojkot važan i kako njihov odabir može napraviti razliku.
“Potrebna je akcija, ne samo riječi. Ako želimo stvarnu promjenu, moramo biti dosljedni”, poručuju organizatori.
Dok se bojkot nastavlja, ostaje pitanje – hoće li aplikacija uspjeti motivirati ljude da se priključe akciji i donesu odluku koja će stvarno utjecati na tržište?