
Javnozdravstvena kampanja „Dan crvenih haljina“ pokrenuta je kako bi se podigla svijest o moždanom udaru kod žena, obzirom da je ovo ozbiljno zdravstveno stanje nedovoljno istraženo i nedovoljno prepoznato u ženskoj populaciji
Kampanja ima za cilj motivirati žene da se posvete zdravlju, s naglaskom na prevenciju bolesti srca i krvnih žila, koje se mogu spriječiti zdravim životnim navikama.
Također, nastoji potaknuti zdravstvene stručnjake da posvete posebnu pozornost srčanim i moždanim udarima kod žena, uzimajući u obzir specifičnosti koje se javljaju u odnosu na muškarce.
Simbol ove kampanje je crvena haljina – univerzalni znak žene, u crvenoj boji koja simbolizira zdravlje, život, energiju, ali i upozorenje na ozbiljnost bolesti.
Djelatnice Dječjeg vrtića Cipelica pridružile su se obilježavanju „Dana crvenih haljina“ odjenuvši crvenu odjeću, čime su iskazale svoju podršku ovoj važnoj javnozdravstvenoj inicijativi.