
Od srijede stupaju na snagu nove cijene cigareta, a pojedine marke bilježe značajan rast
Od srijede, 29. siječnja, pušače u Hrvatskoj očekuju nove cijene cigareta, pri čemu će pojedine marke doživjeti značajno poskupljenje. Kako prenosi Fenix magazin.hr, prema podacima Carine, cijene nekih popularnih cigareta, poput Camel Black i Camel White, porast će s dosadašnjih 3,19 eura na čak 4,10 eura.
TDR i Philip Morris ne mijenjaju cijene svojih cigareta
Za razliku od dijela tržišta na kojemu dolazi do poskupljenja, najveći proizvođači i distributeri cigareta u Hrvatskoj, TDR i Philip Morris, odlučili su zadržati postojeće cijene svojih proizvoda. Time će popularne marke ovih proizvođača ostati dostupne po dosadašnjim cijenama, što bi moglo stvoriti konkurentsku prednost na tržištu.
Cijene Karelia Superslims i Benson & Hedges blago rastu
Neke od marki koje bilježe blago povećanje cijena uključuju Karelia Superslims Ome i Karelia Superslims Ome Yellow, kao i Benson & Hedges Red 100s. Njihove cijene rastu za samo pet centi, s 3,85 na 3,90 eura.
Prosječno poskupljenje cigareta iznosi 15%
Prema novom cjeniku kojeg je objavio distributer JT International, prosječno povećanje cijena cigareta iznosi oko 15%. Ovo poskupljenje rezultat je novih fiskalnih mjera, a očekuje se da će utjecati na potrošnju cigareta u Hrvatskoj.
Cjenik: Od 2,26 do 5,10 eura po pakiranju
Prema novim podacima, najjeftinije cigarete u Hrvatskoj bit će marke Largo s cijenom od 2,26 eura po pakiranju, dok će najskuplje cigarete, dvije vrste Marlbora, koštati čak 5,10 eura.
Trošarine ostaju ključni dio cijene
Najveći udio u cijeni cigareta i dalje čine trošarine, koje trenutno iznose 117 eura na 1000 komada cigareta, odnosno 2,36 eura po pakiranju od 20 cigareta. Trenutačne trošarine na snazi su od siječnja 2023. godine, a njihova moguća promjena mogla bi dodatno utjecati na ukupne cijene cigareta u budućnosti.
S novim cijenama koje prenosi Fenix magazin.hr, koje stupaju na snagu u srijedu, očekuje se da će tržište cigareta u Hrvatskoj doživjeti prilagodbe, a kako će potrošači reagirati na poskupljenja, ostaje za vidjeti.